Michelin - alltid Michelin.
Om du er kresen, altså.
Om du er kresen, altså.
Tror jeg har pløyd igjennom det meste av dekk og må si meg enig.Michelin - alltid Michelin.
Om du er kresen, altså.
Men avhenger da veldig av bil og vektfordeling dette?Tror jeg har pløyd igjennom det meste av dekk og må si meg enig.
Har Michelin Pilot Sport foran på SLK55n og Conti sportcontact 7 bak. Begge er fine dekk, men dekkstøy kan ikke sammenlignes med andre biler da jeg sitter oppå bakjulene. Skiftet til Conti bakdekk fra Falken. Det ble stor forskjell, Falken sporen noe inn h.....Har du testet Michelin Pilot Sport. Har de nå og de er meget fine på støy og sporer nada. Bonus at de faktisk tåler å bli kjørt hardt også.
Ja, det vil nok være forskjeller. Men på en bil som har litt prestanda så synes jeg Michelin leverer godt.Men avhenger da veldig av bil og vektfordeling dette?
Vinter alltid Nokian her. Sommer har eg prøvd ymse. Yokohama, Bridgestone, Continental, Michelin++ Synast det er lite forskjell på Premium merka. Men familiefrakter er min biltype.Ja, det vil nok være forskjeller. Men på en bil som har litt prestanda så synes jeg Michelin leverer godt.
På en familiefrakter er det samme hva som sitter på, da kan jeg like gjerne kjøpe det billigste jeg finner.
Lite med banekjøring her å på BMW 5serien. Virker som alle 20" skal hete "sport". Komfortdekk er vist fraværende i denne størrelsen. Mulig en må på pling plong dekk som muligens er bedre for kjøring til butikken i 60 km/t.Vinter alltid Nokian her. Sommer har eg prøvd ymse. Yokohama, Bridgestone, Continental, Michelin++ Synast det er lite forskjell på Premium merka. Men familiefrakter er min biltype.
Skifta frå desse runflat dekka til Michelin på 5serien. Dette var revolusjon mtp støy.Lite med banekjøring her å på BMW 5serien. Virker som alle 20" skal hete "sport". Komfortdekk er vist fraværende i denne størrelsen. Mulig en må på pling plong dekk som muligens er bedre for kjøring til butikken i 60 km/t.
Da er det bekreftet at jeg gjorde en dårlig handel med Yokohama for de bråker like mye som mine gammle Goodyear run flat. Vær vennlig og ikke kommenter mereSkifta frå desse runflat dekka til Michelin på 5serien. Dette var revolusjon mtp støy.