Bilsnakk

Janei, gammel gubbe krise?

Definitivt en kul bil om du klarer å finne et pent eksemplar. Men jeg er redd bekymringene rundt deletilgang og slikt kan gjøre eierskapet både dyrt og komplisert. Jeg hadde nok heller gått for en dønn strøken og original BRZ om jeg måtte ha Subaru.

Definitivt en kul bil om du klarer å finne et pent eksemplar. Men jeg er redd bekymringene rundt deletilgang og slikt kan gjøre eierskapet både dyrt og komplisert. Jeg hadde nok heller gått for en dønn strøken og original BRZ om jeg måtte ha Subaru.
Hva med en god gammel Impreza STi WRC fra den gangen Subaru og Mitsubishi herjet på slutten av 90/begynnelsen av 2000-tallet. Det er den optimale Subaruen for meg.

Det virker jo, detta Porsche-greiene og.
1000005379.jpg

@Edzilla , du må lastsikre . Eg hadde ikkje fått flytta bilen 1 meter en gang med slike løse kofferter bak i bilen uten sikkerhetsnett eller sånn roll on . Fruen er muligens yrkesskadet etter jobb i akuttmottak, men slike løse ting er vist fyfy. :)

@Edzilla , du må lastsikre . Eg hadde ikkje fått flytta bilen 1 meter en gang med slike løse kofferter bak i bilen uten sikkerhetsnett eller sånn roll on . Fruen er muligens yrkesskadet etter jobb i akuttmottak, men slike løse ting er vist fyfy. :)
Godt poeng, bråstopp med en sånn koffert flygende i 80km/t i bakhodet så er det helga.

Skal forsikre dere om at bilen ikke ble kjørt en eneste meter slik bildene viser.
Avreise er i morgen. Da med tre kofferter, en weekend bag og påmontert hattehylle ❤️