Gratulerer med bra polermaskin. UHS er kjempefint som en enstegs løsning om du har bil med hard lakk. Hva slags bil og farge har du?Gikk til innkjøp av DA maskin og diverse Rupes pass og produkter i går. Har foreløpig bare testet litt, men min bil som har en del riper og sår her og der har respondert bra på korrigerende behandling. Vurderer å teste Rupes UHS systemet for å slippe å ha så mange ulike pads og polisher.
Våren ser ut til å være ankommet og det betyr bilvask på gårdsplassen. Etter ett hyggelig besøk hos Bernhard på Bas Shop, ser det ut til at bilparken kommer til å få det helt greit fremover. Turtle wax er tydeligvis ikke «the shit» lenger, eller det har kanskje sldri vært det?!
Geek-o-rama nå altså, også på bilvaskemidler, hvor skal dette ende!?
Vis vedlegg 139552
Ser ut som de er rustet for et riktig så godt resultat!
(25år i bransjen)![]()
Hvis det er bra nok for Bernhard, så tror jeg det duger for meg også..! Dette er miksen av produkter han selv benytter ved behandlinger, så det bør duge for en hobbyvasker.
Fyren er jaggu flink, leverte fra meg en tilsynelatende pen i3 med 35 kilometer på telleren, altså akkurat rullet ut av salgshallen. Må si jeg fikk litt hakeslepp når jeg kom for å hente bilen 4 dager senere! Tror ikke det er mulig å få mer ut av en standardlakk på en serieprodusert bil.
Så nå må jeg prøve å ta vare på håndtverket han har lagt i denne bilen og da er jo kun det beste godt nokz