Bilpleie

Fant ut at jeg har en mer en halvfull boks Swisswax Concorso, fikk kaffen i halsen når jeg sjekket prisen, den hadde jeg glemt ut.... Om noen er intr, send meg en PM

• Liker
Reaksjoner: Preacher
Hvor bør jeg kjøpe AutoGlym-produkter?
Jeg er ikke ute etter å bygge god relasjon til AD eller tips om mirakelmidler til 100-tusener.
Finnes en anbefalt nettbutikk med gode priser?
Eller er eks bilpleiekongen kurant?

Eg handlar Autoglym i butikk hos Bilxtra, men har ikkje sjekka prisar.
Mogleg du finn produkta billigare på nett...

• Liker
Reaksjoner: Genta
Bilpleiekongen er som regel veldig rimelig. Hvis du er NAF-medlem, så har de gode tilbud i nettbutikken sin.

Redigert:
Gikk til innkjøp av DA maskin og diverse Rupes pass og produkter i går. Har foreløpig bare testet litt, men min bil som har en del riper og sår her og der har respondert bra på korrigerende behandling. Vurderer å teste Rupes UHS systemet for å slippe å ha så mange ulike pads og polisher.

Gikk til innkjøp av DA maskin og diverse Rupes pass og produkter i går. Har foreløpig bare testet litt, men min bil som har en del riper og sår her og der har respondert bra på korrigerende behandling. Vurderer å teste Rupes UHS systemet for å slippe å ha så mange ulike pads og polisher.
Gratulerer med bra polermaskin. UHS er kjempefint som en enstegs løsning om du har bil med hard lakk. Hva slags bil og farge har du?

Våren ser ut til å være ankommet og det betyr bilvask på gårdsplassen. Etter ett hyggelig besøk hos Bernhard på Bas Shop, ser det ut til at bilparken kommer til å få det helt greit fremover. Turtle wax er tydeligvis ikke «the shit» lenger, eller det har kanskje sldri vært det?!

Geek-o-rama nå altså, også på bilvaskemidler, hvor skal dette ende!?

C6F6A341-8D3F-4407-8B2F-A5BBC4F88425.jpeg

• Liker
Reaksjoner: Preacher og Raymond75
Våren ser ut til å være ankommet og det betyr bilvask på gårdsplassen. Etter ett hyggelig besøk hos Bernhard på Bas Shop, ser det ut til at bilparken kommer til å få det helt greit fremover. Turtle wax er tydeligvis ikke «the shit» lenger, eller det har kanskje sldri vært det?!

Geek-o-rama nå altså, også på bilvaskemidler, hvor skal dette ende!?

Vis vedlegg 139552

Ser ut som de er rustet for et riktig så godt resultat!;)
(25år i bransjen):rolleyes:

Ser ut som de er rustet for et riktig så godt resultat!;)
(25år i bransjen):rolleyes:

Hvis det er bra nok for Bernhard, så tror jeg det duger for meg også..! Dette er miksen av produkter han selv benytter ved behandlinger, så det bør duge for en hobbyvasker.

Fyren er jaggu flink, leverte fra meg en tilsynelatende pen i3 med 35 kilometer på telleren, altså akkurat rullet ut av salgshallen. Må si jeg fikk litt hakeslepp når jeg kom for å hente bilen 4 dager senere! Tror ikke det er mulig å få mer ut av en standardlakk på en serieprodusert bil.

Så nå må jeg prøve å ta vare på håndtverket han har lagt i denne bilen og da er jo kun det beste godt nokz

• Liker
Reaksjoner: Raymond75 og Preacher
Hvis det er bra nok for Bernhard, så tror jeg det duger for meg også..! Dette er miksen av produkter han selv benytter ved behandlinger, så det bør duge for en hobbyvasker.

Fyren er jaggu flink, leverte fra meg en tilsynelatende pen i3 med 35 kilometer på telleren, altså akkurat rullet ut av salgshallen. Må si jeg fikk litt hakeslepp når jeg kom for å hente bilen 4 dager senere! Tror ikke det er mulig å få mer ut av en standardlakk på en serieprodusert bil.

Så nå må jeg prøve å ta vare på håndtverket han har lagt i denne bilen og da er jo kun det beste godt nokz

Høres bra ut!:)