Billig Rolex?! Mulig?

Generelt vil jeg nok anbefale å finne en klokke man liker i steden for å kjøpe noe fra et gitt merke bare for å ha det merket. Blir som å kjøpe en aquanaut om man virkelig vil ha en nautilus. Riktig om man vil ha aquanaut men feil om man vil ha nautilus :).

+1

Støtter ChristianN, for meg kan det virke som du er mer opptatt av å få en Rolex enn at du liker modellen.

Har et par råd til deg Kom deg opp et hakk på et mer sportsur som Sub, GMT el Eplorer enten ved å spare litt til eller prioriter annerledes og gi avkall på noe annet. Det er bedre at det svir en gang i pungen enn at du hver dag skal gå og irritere deg over at du ikke tro til.

Tror nok uansett at du vi "trade" opp fra Airking eller kjøpe et nytt ur i tillegg.

Lykke til i jakten

+1

Støtter ChristianN, for meg kan det virke som du er mer opptatt av å få en Rolex enn at du liker modellen.
Har et par råd til deg Kom deg opp et hakk på et mer sportsur som Sub, GMT el Eplorer enten ved å spare litt til eller prioriter annerledes og gi avkall på noe annet. Det er bedre at det svir en gang i pungen enn at du hver dag skal gå og irritere deg over at du ikke tro til.

Tror nok uansett at du vi "trade" opp fra Airking eller kjøpe et nytt ur i tillegg.

Lykke til i jakten

Dette med Rolex er vel noe spesielt. Det skal vell være noe av det bedre på klokkefronten. Sterkt merkenavn, de fleste har vell en mening om Rolex?! Det er vel exploreren som er den klokka jeg liker best utseendemessig. Dette med klokke innteressen begynte med at jeg drodlet litt med tanken om å få en skikkelig klokke fra fødselåret, tenklte at en slik "gammel" klokke skulle være mulig å få billig - den gang ei. Snublet over dette forumet og har vært '"bitt av basillen" siden... Engasjerende og morosamt å lese side opp og ned her inne..

Kjøp deg en SeaDweller 16600 godt brukt, denne kan du bruke til vedhogst, dykking, fjellklatring og allt annet som de fleste andre automatiske urverk blir kranglete av. Tro meg, dette funker problemløst til du blir pensjonist og kan overlevere klokken til neste generasjon som tror at de må bytte "gadget" hvert år.
Tom

Isolert sett så er Air-King et godt kjøp i mine øyne. Rolex skjulte godsak?? Men å kjøpe Rolex bare for å kjøpe Rolex er bare tull. Så mye flott man kan velge mellom.

pussig at det er så få airking her inne, men jeg skjønner delvis da "alle" er rammet av dykkersyken

Redigert:
Skulle akkurat si det samme, 34mm er for lite, når de fleste bruker klokker som er 40mm eller mer, hadde airking kommet i 36-38mm hadde den vært MYE mer populær!

Jeg liker veldig godt min Datejust 36mm; det skal sies at jeg har rimelig små håndledd, men selv jeg synes 34mm blir i minste laget:p