Bilder av sommerfelgene deres (på bil)

Vakkert! Er det BBS?
De hadde kledd min Z4..

Ps, du vet det er februar måned?:)
3e10bc8a-2e08-e74d.jpg

Ser du har en flott Z4.....Ser du har en hardtopp på bilen,vet du ca pris ? eller skal du selge din ;););) Hadde passet perfekt til min 2006 mod Z4 konebil.

Z4.jpg
[/IMG]

Mvh
Timebandit

Sommerhjula jeg hadde på min sist sessong. Har lyst på nye, men fare for at det blir disse en sessong til. Felgene er 19" ASA GT3

_MG_0142.jpg

Meget pent Yngvejos!

Hva har du under panseret på den?

Takker. :) Det ligger en 2.5 liter bensinsekser under panseret. Denne er paret sammen med en manuell girkasse. ;)

Sommerbilen har stått med sommerfelger på i hele vinter. Nå er den endelig tatt ut av garasjen igjen.
Utsendet er uendret, så jeg jukser ved å legge ut et bilde fra i fjor sommer. :p
IMG_9237.jpg

Jeg har hatt ulik folie på de siste tre bilene mine og det er klart det er en trendgreie - men det har flere fordeler:)

Blant annet beskytter folien lakken, og litt avhengig av folietype enklere å rengjøre/vedlikeholde

Ikke alt er like fint riktignok:
02950389-3cf7-2d24.jpg

Takker. :) Det ligger en 2.5 liter bensinsekser under panseret. Denne er paret sammen med en manuell girkasse. ;)

Sommerbilen har stått med sommerfelger på i hele vinter. Nå er den endelig tatt ut av garasjen igjen.
Utsendet er uendret, så jeg jukser ved å legge ut et bilde fra i fjor sommer. :p
IMG_9237.jpg

Bensinsekser og manuell, bmw etter min smak !

Var du på BMWCCN treffet på Årabrot i fjor med den e30'en?