Bilder av nye subben i Sverige

Synes den nye ser veldig flott ut. Den har et mer moderne preg og virker mer sportslig og maskulin. Skulle gjerne hatt kassen et par mm større, men det må vel en borgerkrig til i Rolex-konsernet for at det skal skje.
 
Synes den nye ser veldig flott ut. Den har et mer moderne preg og virker mer sportslig og maskulin. Skulle gjerne hatt kassen et par mm større, men det må vel en borgerkrig til i Rolex-konsernet for at det skal skje.

Tja, hvorfor ikke gå for en 116670 da? Det strides om det er 43 eller 44mm, men hvertfall stor nok. Og med sine 220g er den også tung og maskulin. Også er jo 3900 meter en dybde de fleste burde klare å holde seg innenfor:p
 
Tja, hvorfor ikke gå for en 116670 da? Det strides om det er 43 eller 44mm, men hvertfall stor nok. Og med sine 220g er den også tung og maskulin. Også er jo 3900 meter en dybde de fleste burde klare å holde seg innenfor:p

Den er allerede i hus:cool:
img1418i.jpg
 
Gratulerer! Helt utrolig fantastisk klokke, jeg er uten ord. Har den som skjermsparer på mac´n og min iPhone, blir alt for ofte påmint at dette er noe man veldig snart må kjøpe om man ikke skal bli gal!
 
apropos størrelse på rolex så har jeg endret litt mening etter at jeg fikk en selv. 42mm holder i lange baner for suben i alle fall. Ser ut til at størrelsemanien er på vei ut nå og at spennet 40-43mm er stort nok.