Bilder av nye subben i Sverige

Maxi dial og keramisk bezel er tøfft. Man hva synes folket om linjene på urkassen i forhold til lenka? Blir den litt firkantet og boksete i forhold til de slanke linjene på forgjengeren?
 
Maxi dial og keramisk bezel er tøfft. Man hva synes folket om linjene på urkassen i forhold til lenka? Blir den litt firkantet og boksete i forhold til de slanke linjene på forgjengeren?

Enig!

Og de brede lugsene gjør bredden på lenken visuelt smalere. Rolex vil ikke gi den større kasse (bra!) men gjør alt for at den skal virke større (inkl maxidial). Den blr da ikke så elegant. Hva er da poenget med den klassiske størrelsen?

Men svært flott lås!

Legger nok min vurdering av kjøp av en grønn en på is...
 
Bjerke snakker vel om aug/sept. Jeg skal få beskjed når den har kommet, vi får dra en delegasjon fra Tidssonen og ta den i nærmere øyensyn :D
 
Ojoj!
Etter min mening nærmest perfekt, bare synd at det er noe galt i forholdet mellom klokken og lenken.
 
Blir nokk et kjöp av denne sub ja... Har blitt oppringt av forhandler i Norge men håper på å finne en tax-free i Hong Kong neste måned ??
 
Maxi dial og keramisk bezel er tøfft. Man hva synes folket om linjene på urkassen i forhold til lenka? Blir den litt firkantet og boksete i forhold til de slanke linjene på forgjengeren?

Personleg likar eg betre forgjengaren. For det fyrste er eg ikkje stor fan av maxi dial. 2nd; lenka ser smalare ut no som urkassa er beefa opp ved lugsa, og kassa vert for firkanta. 3rd; keramisk bezel appelerer ikkje til meg :(

Men for all del eit smekkert ur!
 
Bjerke snakker vel om aug/sept. Jeg skal få beskjed når den har kommet, vi får dra en delegasjon fra Tidssonen og ta den i nærmere øyensyn :D

Har nettopp pratet med en AD som bekrefter ankomst 6. august, men han har allerede flere bestillinger enn han klarer å få tak i klokker...
 
Det er jo ikke så lenge til :D Det er nok ventelister overalt, men de fleste forhandlere tillater litt fikling med bortlovede ur også ;)
 
Jeg synes den nye suben er utrolig tøff. Den forsiktige designendringen virket først litt rar, men jeg tror ikke det tar særlig lang tid før mange skeptikere endrer mening. Se bare på den av mange kjølige mottakelsen av Deep Sea. De fleste mente den var for stor, men nå har den mange flere tilhengere:D Den må bare bli husvarm først;)
 
Maxi dial og keramisk bezel er tøfft. Man hva synes folket om linjene på urkassen i forhold til lenka? Blir den litt firkantet og boksete i forhold til de slanke linjene på forgjengeren?

Må innrømme at jeg liker den gamle suben bedre enn den nye. Men med litt modning så seiler vel denne også opp som en "må ha" klokke...

Synes den blir litt firkantet ja på lenke. På nato var den mye kulere...