Bil, MC og klokketreff 2016

Høres meget bra ut! Jeg stiller.

X34M6rK.jpg

Hvis jeg får kjøpt mc før dette, skal jeg prøve å bli med. Mulig det blir på bekostning av ei klokke, men sånn er livet

• Liker
Reaksjoner: Grendel
Lenge siden jeg har vært innom sonen nå, men følger da med. Om jeg ikke er offshore og sykkelen fra 1954 er ferdig stiller jeg!

Det minte meg på at nå er det bare å ture ut i garragen og koble jording til tenningsbryter og file / tilpasse nyvulkaniserte bremsesko foran

Lenge siden jeg har vært innom sonen nå, men følger da med. Om jeg ikke er offshore og sykkelen fra 1954 er ferdig stiller jeg!

Det minte meg på at nå er det bare å ture ut i garragen og koble jording til tenningsbryter og file / tilpasse nyvulkaniserte bremsesko foran

Velkommen @crown guard!
Long time!

8

Legger inn en liten bump.
I fjor var det flere som kastet seg med etter å ha lest tråden dagen i forveien :)
Jeg reiser fra Lillehammer en gang mellom 08-09. Om det er noen som reiser fra inn mot oslo nordfra så er jeg klar for litt felleskjøring :)

• Liker
Reaksjoner: Grendel og Session88
Takk for hyggelig treff folkens!
Fikk ikke sett på så veldig mange klokker siden jeg satt litt ute på kanten, men tok det igjen med å sikle litt ekstra på bilene.
Selv ikke lukten av smeltende plastpose på katalysatoren klarte å sette en demper på humøret ;)

• Liker
Reaksjoner: Grendel og Nicolai
Jeg fikk dessverre ikke tiden til å strekke til i dag, det hjelper tydeligvis ikke med flere klokker heller.. Men sleng ut noen bilder a, så henger jeg meg på i neste omgang:)

Takk for hyggelig lag!
Det var trivelig å møtes igjen og prate bil og klokker!
Det var en imponerende samling av kjøretøy dere hadde. Det var virkelig gøy.

WP_20160528_12_01_27_Pro_red.jpg

Jeg benytter også anledningen til å legge ut det første bildet på TS av min siste hjemme-bygge klokke.
Som alle kan se er dette profilen til en F35 som roller inn mot solnedgangen. I viserne er det (selvlysende) trådkors/sikter som sveiper over flyet, mens solen synker ned i havet... (poetisk)
WP_20160522_22_13_33_Pro.jpg

8

Jeg var dessverre slapp her!
Det var masse flotte klokker (og biler). Det ble ikke, fra min side, tatt flere klokkebilder!

Det snek seg inn et par bilbilder:
En slik hadde min far på 70-tallet. Han gjorde god business på den. Han kjøpte den for 17,000 og etter noen år solgte han den for 20,000. Prisen nå er 950,000.
WP_20160528_14_49_56_Pro.jpg

Og denne har jeg liggende som Pocher byggesett 1:8 skala.
WP_20160528_13_29_27_Pro.jpg

Foruten min hjemmebygde klokke hadde jeg med min SMP-Bond. Der var i sin tid solgt 5 slike i Norge. Ytterligere 2 ble spesielt skaffet av importør. Dette er en av dem.
WP_20151201_08_21_25_Pro.jpg

Vi må ha et nytt Bil og MC treff neste år !
Da må jeg huske på å ta mer bilder!

tiden går så fort i hyggelig selskap !

8

Redigert: