Bil, MC og klokker 2018

Grendel

Støttemedlem
Medlem
15. jan. 2012
Innlegg
6.045
Sted
Oslo
En liten edit er utført siden det nærmer seg!
------------------------------------------------------------------------------------

Nå nærmer dagen seg.

Som tidligere år, så må vi også i år få til et "Bil, MC og klokketreff". Dette har vært hyggelig før og det må vi da få til i år også...

Det blir følgende agenda for "Bil, MC og Klokketreff 2018"

Lørdag 26 mai - Klokkeslett; 11:00
- Sted; Sjøflyhavna ("TS-hilsen" gir innpass)
Vi prater Bil, MC og klokker. Vi må forberede oss på å legge igjen noen kroner på kafeen.

- 11:50? (Ca) Avreise til AutoVia - Sandvika (autovia.no) (Tidspunkt diskuteres!)
SOM FØLGE AV PROGRAMMET TIL AUTOVIA ER VI ANBEFALT Å KOMME TIDLIG.

Hos AutoVia er det denne dagen Italiensk Vårslipp. Det betyr at det er åpent hus & full rulle der. De regner med at det vil bli omlag 100 (besøkende) italienske biler, siden Alfa Romeo Klubben, Lancia Klubben og FIAT Klubben har sin vårmønstring hos AutoVia. Derfor vil det bli masse biler!
Programmet hos AutoVia er her: http://autovia.no/italiensk-varslipp-lordag-26-mai/

Når vi kommer, ca 12:15 / 12:20 vil vi få en liten presentasjon av AutoVia. Vår kontaktperson vil tegne og fortelle litt om hva de driver med. Deretter vil det bli fritt frem for oss å nyte det som er der.
Vi vil også kunne ta del i å kåre "stevnets bil" ved 14:00 tiden

Alle som har italienske klokker bør derfor ta med disse. 8- )
Jeg legger ved en liten teaser fra tidligere "Bil, MC og klokke-treff".
Slik har det sett ut før.
Flere.jpg

I fjor var vi hos Rud Vintage Garage:
Red.jpg

8
 
Redigert:
Dette håper jeg virkelig å få med meg. 3 scenarioer på bilfronten rundt de tider: 1. Gamle Porscha er ikke solgt 2. Porscha solgt og ikke noe nytt ennå(krise) 3. Porscha solgt og nytt leketøy er på plass(mest ønskelig)

Bra initiativ!
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Har ventet hele vinteren på at den tråden her skulle bli opprettet. Jeg er med!
Litt kjedeligere bil enn sist da. :rolleyes:
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Håper jeg får blitt med på dette for første gang. Ser i kalenderen min at vi starter med lagkamper elite 2-3 juni, så håper det ender med 26 mai, men skal nok klare å lure meg med uansett:cool:
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Jeg kommer om jeg ikke er på sjøen!

Også med oppgradert lyd!

Kan det være en tanke å ta oss en liten kjøretur på fine veier?

Så velger vi selv tempo og kjører på med en softis på "mållinjen" kan f.eks Holmsbu være en destinasjon?

Det ville være veldig hyggelig!

Nå teller jeg da dagene til våren. Det er 45 dager til 1april!

8
 
Har passet dårlige tidligere år, håper jeg får blitt med nå! (Selv om det alltid er fare for at annet må prioriteres..)
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Dette kommer til å bli aldeles topp!

En liten oppdatering, og en foreløpig plan for agenda.

Lørdag 26 mai.
- 11:00 Vi møtes på Sjøflyhavna kro. Jeg kommer til å ta en sjekk, men det er nok betalbare plasser, så fremt vi ikke handler på kafeen. Det betyr at vi får legge igjen noen kroner der. Vi møtes klokken 11, og blir værende der og snakker om bil, MC og klokker.

- 13:00 (Ca) Avreise til AutoVia - Sandvika (autovia.no)
Hos AutoVia er det denne dagen Italiensk Vårslipp. Det betyr at det er åpent hus & full rulle der. De regner med at det vil bli omlag 100 (besøkende) italienske biler, siden Alfa Romeo Klubben, Lancia Klubben og FIAT Klubben har sin vårmønstring hos AutoVia. Derfor vil det bli masssssse biler! (Jeg tenkte dette ville bli mer artig enn å komme helgen etter!)

Når vi kommer, ca 13:15 / 13:30 vil vi få en liten presentasjon av AutoVia. Vår kontaktperson vil tegne og fortelle litt om hva de driver med. Deretter vil det bli fritt frem for oss å nyte det som er der.

Alle som har italienske klokker bør derfor ta med disse. 8- )

Jeg har anslått at vi blir ca 15-20 stykker. Det er fint om dere kan angi nedenfor om dere kommer, eller "kanskje".

Dette kommer til å bli en virkelig storslått dag!

8