Bil, MC og klokker 2018

Nærmer seg nå! :)
BAE93C5A-AD54-4D3E-8BBF-F7C749D95B52.jpeg
 
Snart braker det løs.
Jeg har varmet opp med en liten morgentur i dag.
Nå har jeg kommet hjem og sitter på verandaen med en kopp morgenkaffe. Tre timer med MC-tur var en fin måte å starte dagen på.
WP_20180521_07_12_20_Rich.jpg


Lørdag blir det Bil, MC og Klokketreff!
Jeg gleder meg!

Denne fine pickupen kommer nok ikke, men den var et vakkert skue utenfor en landhandel på Svartskog.
WP_20180521_05_56_21_Rich.jpg


8
 
Gled dere til sosialt og innholdsrikt treff. Jeg har vært på mange GTG i regi av tidssonen, men disse har alltid vært de beste.
Utrolig synd st jeg ikke får deltatt i år.

Dere må huske å medbringe ur også, det er mye spennende som dukker opp rundt bordet på sjøflyhavna.
 
jeg er litt i faresonen bilmessig, så kan hende det skjærer seg for meg i år.
Renaulten er plassert på langtidslager og subaruen ble akkurat utsatt for hærverk :mad:

Skal på verkstedet med den på torsdag, så med litt flaks kommer den ut igjen i tide til å være med...
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
jeg er litt i faresonen bilmessig, så kan hende det skjærer seg for meg i år.
Renaulten er plassert på langtidslager og subaruen ble akkurat utsatt for hærverk :mad:

Skal på verkstedet med den på torsdag, så med litt flaks kommer den ut igjen i tide til å være med...

Vi krysser fingrene vi også.
Renaulten din er en lekkerbisk som vi gleder oss til å se!

8
 
En liten VIKTIG OPPDATERING siste dagen før....

Det har blitt bytte av aktivitetsleder hos AutoVia.

Jeg har derfor fått melding fra AutoVia og vi vil møte Christian Lagaard. Han anbefaler oss å komme ved 12-tiden, da det er et tidspunkt med mye artig aktivitet. Dette er en hektisk dag for AutoVia, men han vil gi oss en liten "Velkommen-tale".

Jeg foreslår derfor at vi legger opp til å reise fra Sjøflyhavna rett før 12:00. Det anslås 22 minutter kjøretid, så hvis vi drar 11:45 - 11:50 så bør ikke det bli så galt. Vi er tross alt også samlet ved AutoVia.

Jeg legger inn denne avreisetidspunktet på forsiden også.

8
 
Jeg har fått tilbakemelding om at å reise til AutoVia allerede ved 12-tiden ble tidlig, grunnet nødvendig klokkeprat og oppdateringer på den fronten.

Det er jeg jo også helt enig i. Jeg foreslår derfor at vi tar dette opp i plenum når vi møtes. Det er jo tross alt for klokker vi møtes.

Vi må derfor se på om vi skal gå tilbake til opprinnelig plan; avreise til AutoVia klokken 13:00.
Det vi selvfølgelig ikke by på problemer!

8- D
 
det gikk ikke veien for min del heller.
renaulten er fortsatt på lager, og har ikke klart å få fatt i ny frontrute til subaruen enda
(og det er jo tross alt litt unødvendig å pådra seg en bot for å kjøre med knust frontrute)