Bil, MC og klokker 2018

Dette kommer til å bli aldeles topp!

En liten oppdatering, og en foreløpig plan for agenda.

Lørdag 26 mai.
- 11:00 Vi møtes på Sjøflyhavna kro. Jeg kommer til å ta en sjekk, men det er nok betalbare plasser, så fremt vi ikke handler på kafeen. Det betyr at vi får legge igjen noen kroner der. Vi møtes klokken 11, og blir værende der og snakker om bil, MC og klokker.

- 13:00 (Ca) Avreise til AutoVia - Sandvika (autovia.no)
Hos AutoVia er det denne dagen Italiensk Vårslipp. Det betyr at det er åpent hus & full rulle der. De regner med at det vil bli omlag 100 (besøkende) italienske biler, siden Alfa Romeo Klubben, Lancia Klubben og FIAT Klubben har sin vårmønstring hos AutoVia. Derfor vil det bli masssssse biler! (Jeg tenkte dette ville bli mer artig enn å komme helgen etter!)

Når vi kommer, ca 13:15 / 13:30 vil vi få en liten presentasjon av AutoVia. Vår kontaktperson vil tegne og fortelle litt om hva de driver med. Deretter vil det bli fritt frem for oss å nyte det som er der.

Alle som har italienske klokker bør derfor ta med disse. 8- )

Jeg har anslått at vi blir ca 15-20 stykker. Det er fint om dere kan angi nedenfor om dere kommer, eller "kanskje".

Dette kommer til å bli en virkelig storslått dag!

8

Dette høres bra ut, @Grendel! På vårslippet er det alltid mye flott å se på :)
Jeg stiller som vanlig med italiensk.
k.jpg

Snart braker det løs.
Jeg har varmet opp med en liten morgentur i dag.
Nå har jeg kommet hjem og sitter på verandaen med en kopp morgenkaffe. Tre timer med MC-tur var en fin måte å starte dagen på.
WP_20180521_07_12_20_Rich.jpg

Lørdag blir det Bil, MC og Klokketreff!
Jeg gleder meg!

Denne fine pickupen kommer nok ikke, men den var et vakkert skue utenfor en landhandel på Svartskog.
WP_20180521_05_56_21_Rich.jpg

8

Gled dere til sosialt og innholdsrikt treff. Jeg har vært på mange GTG i regi av tidssonen, men disse har alltid vært de beste.
Utrolig synd st jeg ikke får deltatt i år.

Dere må huske å medbringe ur også, det er mye spennende som dukker opp rundt bordet på sjøflyhavna.