Bil, MC og klokker 2017

Grendel

Støttemedlem
Medlem
15. jan. 2012
Innlegg
6.066
Sted
Oslo
Nå vil jeg ha vår. Jeg er lei av å kjøre T-bane med "dyra". Jeg vil ha sol, varme og tørre veier!

For å starte litt mimring så hadde vi flott Bil, MC og klokker treff i 2015 og 2016. Hva med 2017?

Er det noen som er klar for noe slikt i mai?

8
 
Jeg hadde det hyggelig forrige gang og er meget klar for å gjenta det i år.
IMG_1235.jpg
 
Når jeg ser på kalenderen så er vel søndag 28 mai en dag som kan være innafor. Dette er "Himmelsprett-helgen", så den kan være dum. Deretter blir det juni.

Søndag 14 er å anse som mest ideelt!
Jeg ser for meg at dette blir en dag å ta sikte på.
(Eller?)

8
 
  • Liker
Reaksjoner: komodo og Nicolai
Søndag 14 passer bra gor meg ihvertfall!

Kommer på 2hjuling.

Enten tysk/norsk 1953 modell 2taktet sinke med kul lyd

Eller en plastrakett fra honda som flytter tid og dimensjoner ved gasspådrag
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Søndag 14. mai er det Vårmønstring på Øvrevoll, så det kan jo gi mulighet for en spennende kombo;)
For øvrig avholder Porscheklubben et arrangement på Rudskogen samme helg, så det kan jo bli noe krasj for enkelte.
 
Jeg har en antenne ute, da ville det bli lørdag 13.
Det er dagen før Vårmønstringen på Øvrevoll!

Men hvis Porsche-gutta er på Rudskogen på lørdagen, så kan det bli en krasj der...

Det ville være dumt!

8
 
Om det legges til litt tidlig formiddag eller sen ettermiddag så må vel til og med Porsche-gutta få med seg en liten "TS-mønstring" ute på Fornebu! :D
Jeg stemmer for lørdag 13., da blir det en komplett (les: fantastisk bra herlig superkul) bilhelg:
1. TS-mønstring
2. Rudskogen (for de som driver med slikt ;))
3. Vårmønstringen på Øvrevoll
4. Formel 1: Spania GP

Eneste som mangler er at de ringer fra Hamar og forteller meg at pengene er på vei inn på (bil-)kontoen lørdag kveld.
 
Om det legges til litt tidlig formiddag eller sen ettermiddag så må vel til og med Porsche-gutta få med seg en liten "TS-mønstring" ute på Fornebu! :D
Jeg stemmer for lørdag 13., da blir det en komplett (les: fantastisk bra herlig superkul) bilhelg:
1. TS-mønstring
2. Rudskogen (for de som driver med slikt ;))
3. Vårmønstringen på Øvrevoll
4. Formel 1: Spania GP

Eneste som mangler er at de ringer fra Hamar og forteller meg at pengene er på vei inn på (bil-)kontoen lørdag kveld.
VELDIG bra plan.