Bil, MC og klokker 2017

Bestiller fint vær.
Tom
Ja, det funket bra!:p
IMG_6662.JPG
 
Er det noen som har et ca anslag av hvor mange som kommer? Det ble jo mange avbud nå.
Jeg vil nødig stresse livet av meg imorgen tidlig med pakke inn barn/utstyr i bil, levere barn til besteforeldre, kjøre bil fra Lillehammer, levere kone i Oslo sentrum og ikke minst være på Fornebu innen 11.00.
Gjør det gladelig om det kommer mange, men om vi blir 2-3 stykker vil det nok ødelegge mitt syn på disse gtg. Da er det nesten bedre å planlegge ett litt senere.
 
I følge den raske opptelling jeg hadde i tråden var det omlag 10+ mener jeg å huske (uten å sjekke for mye i fredagens stress). I tillegg kommer de som ikke har meldt ankomst / frafall.

Det betyr at jeg meldte 10-15 for Rud Vintage, og håper det ikke blir for dårlig estimat.

Jeg håper derfor du kommer, @iron-man! Alle er med på å lage et hyggelig treff.

8
 
  • Liker
Reaksjoner: iron-man
Hvis noen ønsker å være med, men ikke har tilgang til kjøretøy, så har jeg én ledig plass i bilen. Jeg bor nært Sinsenkrysset og plukker gjerne noen opp :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel og iron-man
Såfremt ikke Lan bestemmer seg for å legge ned forbud mot hybrid-biler fra og med i morgen, så stiller jeg! :D

Man kan aldri vite.
Det er ikke noe WAN som snurrer i toppen der.
Vi krysser fingrene for at det ikke har seget inn at noen skal hygge seg med motoriserte kjøretøy lørdagen!

Vi sees!
Nå drar jeg!

8
 
Takk for hyggelig lag i går, alle sammen!

Til de som ikke fikk komme, kan vi nevne at vi var heldige med været, fikk se masse fine og interessante klokker. Selv vil jeg nevne @Mr Davis sin samling av gamle divere og "divere". Det var mye fint å se,

Ellers så var det første gang en MC kom. Det var @crown guard som stilte. Det var trivelig å se igjen @Bjarnetv sin GTE og @Nicolai sin Alfa. (Det var kun herlig å få kjøre bak på motorveien. Lyden av doble Webere er ubeskrivelig!) Ellers så var det topp med Porscher og ny lekker i8 fra @iron-man, @Thomas84 og @komodo. En stor takk til alle som stilte!

Dessverre fikk jeg tatt alt for lite bilder (også i år). Det ble noen raske, men fine borte hos Rud Vintage Garage. Rud Vintage Garage er et sted med masse fine bilder og god kompetanse på vedlikehold, og reparasjoner av stor eller liten grad. Det var spesielt artig å se hvor flott de kunne reparere sprekker i dashbord, seter, dørtrekk etc.

Dette er et flott sted å ta kontakt til alle som ønsker gammel bil eller har spørsmål omkring anskaffelse, hold, vedlikehld etc. Alt kan skaffes og hovedtyngden er 60-80 tallet, men også 50-90 ordnes.

Noen bilder...
WP_20170513_13_55_11_Rich.jpg
WP_20170513_13_49_26_Rich.jpg
WP_20170513_13_44_32_Rich.jpg
WP_20170513_13_44_58_Rich.jpg


Spesielle saker alt sammen!

Takk for hyggelig lag, alle sammen!

8
 
Takk for hyggelig og vel gjennomført GTG!

Synd at det ble litt frafall i siste liten, men det er jo en travel tid på året, og vi klarte jo å kose oss lell ;)
Neste år må vi reklamere litt hardere slik at resten av TS forstår hva de går glipp av!