Berlin, was ist los?

Er det sjans for å få tak i originalremmer til Nomos i Berlin?
Interessant spørsmål. Svaret er Ja! Du må komme deg til KaDeWe og oppsøke klokkeavdelingen i første etasje. Ewa Braun er behjelpelig og finner frem det du måtte trenge. Regn med å måtte kommunisere på tysk, enten du kan det eller ei.
 
Interessant spørsmål. Svaret er Ja! Du må komme deg til KaDeWe og oppsøke klokkeavdelingen i første etasje. Ewa Braun er behjelpelig og finner frem det du måtte trenge. Regn med å måtte kommunisere på tysk, enten du kan det eller ei.

Hves du er heldig får du prate med hennes ektemann. Han hadde en del å gjøre med England for en del år siden....

8
 
  • Liker
Reaksjoner: Humla
Jeg dytter denne tråden opp i rekkene og frem i lyset. Jeg skal på jobbtur til Berlin, og får forhåpentligvis noen timer til egen disposisjon mellom møter.

Når det gjelder klokker har jeg notert meg KaDeWe, Wempe, urmaker hos Hotel Adlon Kempinski og Bucherer.

Lytter mer enn gjerne til tips til andre urmakere/butikker, og spesielt dersom noen har tips til steder som selger brukte klokker.
 
IWC har nylig åpnet egen butikk på Ku'damm (der kan du få sett den nye Ingenieur) ved siden av Rolex egen butikk. Breitling har også åpnet ny, litt lengre ned på Ku'damm, med noen limited editions og egen bar.
 
  • Liker
Reaksjoner: seiltid