Behold vs flippe?

Vel. Jaken og letingen etter "neste klokke" er halve moroa.
Nå er det også slik at en Speedmaster ikke har dato. Hvor mange her på TS har Speedmaster? Hvor mange har en sort Carrera? (Jeg tror det er flere Porsche Carrera'er her enn Tag Heuer Carrera'er....)

8
 
  • Liker
Reaksjoner: Heftos og Chronodiver
Forøvrig kommer både DSOTM og GSOTM med dato men disse er langt høyere priset (men kongefete)
Omega-Dark-Side-Of-The-Moon.jpg
DSC_0389-1024x680.jpg
 
Jeg har en Tag Heuer Aquaracer ref: WAJ2116.FT6022

Den er blitt brukt i rotasjon med andre ur men etter en liten runde med "CapeCod" ser den meget fresh ut. Men den har blitt mindre og mindre brukt etter at jeg investerte i Datejust 41...Vurderer nå å selge den evt bytte til den litt mindre Seamaster Diver.

Er det noen her inne som kan gi meg en pekepinn på hva denne klokken er verdt ? Det er jo en "Limited Edition" så jeg håper å få litt :)
 
Jeg har en Tag Heuer Aquaracer ref: WAJ2116.FT6022

Den er blitt brukt i rotasjon med andre ur men etter en liten runde med "CapeCod" ser den meget fresh ut. Men den har blitt mindre og mindre brukt etter at jeg investerte i Datejust 41...Vurderer nå å selge den evt bytte til den litt mindre Seamaster Diver.

Er det noen her inne som kan gi meg en pekepinn på hva denne klokken er verdt ? Det er jo en "Limited Edition" så jeg håper å få litt :)
Pent ur det, men med denne er jeg redd du går på en skrell mtp. hva du får igjen for den. Om du ikke treffer akkurat den ene som er ute etter denne, så tipper jeg 40% av nypris, basert på at det er spesiell innfesting på remmen og ingen lenke. Dessverre.
TH er kraftig undervurdert her til lands, uten at jeg helt skjønner hvorfor, men det driver bruktprisene rett i kjelleren.
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Pent ur det, men med denne er jeg redd du går på en skrell mtp. hva du får igjen for den. Om du ikke treffer akkurat den ene som er ute etter denne, så tipper jeg 40% av nypris, basert på at det er spesiell innfesting på remmen og ingen lenke. Dessverre.
TH er kraftig undervurdert her til lands, uten at jeg helt skjønner hvorfor, men det driver bruktprisene rett i kjelleren.


Takk for svar! Er nok ikke uenig med deg jeg kjøpte den pent brukt for 15 000 kr, hadde håpet på nærmere 20 men det er sikkert litt vel optimistisk.

Helt enig, har bl.a registret at Carrera har blitt mye billigere siste året på Finn enn tidligere..