Bedre sent enn aldri.

Takk alle sammen! Det er forresten et ETA urverk i denne.

Klokken føles veldig god på armen. Den er massiv, men føles bra.

Må si jeg meg enig med at svart bezel er det stiligste, men jeg tror jeg vil gi den litt tid med bronze-bezel også. Blir fett når patinan kommer.

Gratulerer og nyt den. Tror jeg en gang på WUS skrev at du skulle få gleden av unboxingen her inne og det fikk du:D. Har tidligere lagt ut et par bilder under dagens klokke.
Ganske utrolig historie rundt disse klokkene.
Min kom ganske fort i mai etter at jeg hadde opprettet sak for refusjon mot kredittkortselskapet. Fikk aldri svar på mail før det. Hadde bestilt med sort skive, som deg, men fikk brun. Er bra fornøyd med det, og klage hadde vel også vært nytteløst.
Vet ikke om du har fått målt nøyaktigheten på din? Min har knapt avvik over flere dagers bruk.

Gratulerer og nyt den. Tror jeg en gang på WUS skrev at du skulle få gleden av unboxingen her inne og det fikk du:D. Har tidligere lagt ut et par bilder under dagens klokke.
Ganske utrolig historie rundt disse klokkene.
Min kom ganske fort i mai etter at jeg hadde opprettet sak for refusjon mot kredittkortselskapet. Fikk aldri svar på mail før det. Hadde bestilt med sort skive, som deg, men fikk brun. Er bra fornøyd med det, og klage hadde vel også vært nytteløst.
Vet ikke om du har fått målt nøyaktigheten på din? Min har knapt avvik over flere dagers bruk.

Takk for sist Goshin! Og takk for æren av å unboxe. Det er en utrolig histore med mye blandede følelser, men jeg er veldig glad for at du også fikk klokken din tilslutt. Jeg må jo si at jeg synes den brune skiven også er veldig tiltalende. Jeg har hatt den omtrent 24 timer, så har ikke fått testet så mye, men kan komme tilbake med en oppdatering senere!

Gratulerer med tøff klokke. Tviler på at jeg hadde holdt ut den lange ventetida!

Todda

Kjempegøy at disse endelig har kommet...

Supertøft design, men det har jo tatt litt tid!

Grattis!