Baselworld 2019 - Rykter, spekulasjoner og lanseringer

IMG_1231.jpg
Vis vedlegg 138937 Registrerer at SD43 nå tilbys i two-tone. Kjenner jeg blir litt ambivalent. Faller den i samme kategori som Ploprof two-tone? :rolleyes:
 
Videre tenker de nok at hvis en Submariner kan være i two-tone, hvorfor ikke en Sea-Dweller? Begge er jo smykkeversjoner av historiske verktøyklokker.

Men at det ikke gir mening? Vel, den broen ble allerede krysset dagen de lanserte Submariner i TT.
 
Redigert:
Tudor fortjener å ikke selge en eneste P01.

Den eneste måten å nå frem til slike idioter er å "stemme" med lommeboken. De viser jo med denne at de er helt "out of touch" med fansen, så de leser neppe forumer i særlig grad. Men, de leser nok salgsrapportene sine som en sunnmøring leser kvitteringen.
Til overmål klarte de å lage denne i 42mm - FFS - nok et ur som blir totalt uinteressant. Kan virke som om Tudor søker seg til en adskillig yngre kundegruppe enn denne gamle gretne mannen. :mad:
 
Tudor hadde faktisk ikke behøvd annet enn å gi ut BB58 i flere farger, tilby en mindre Ranger med in-house urverk (og kanskje en mindre pepsi-GMT) og sette in-house-urverket i BB36, så hadde de hatt en grei oppfølging til fjorårets Baselworld. Skuffelsen er stor, kjenner jeg.
 
Huff hvilken besvikelse med Rolex, flaks man har intresse for vintage for det nye skikkelig suger:confused:
 
Rolex har ikke behov for å finne på noe som helst. Det er årelange ventelister på flere av modellene som allerede er i salg.

TT SD? Tja bortsett fra at de gikk bort fra toolwatchlinken for lenge siden så har vel SD vært i TT før.

Nye BB P, Black POOP. Tror den vil vokse på flere. Spes når den kommer på ren reim uten den historiske endlinken. SKX referansen burde vel være et pluss da halve asylet elsker denne.

Uret betyr ingenting, Tudor er allerede en vinner og neste mars sitter vi her igjen.

Skulle jeg ønske det kom en SUB i titan ja, det gjorde det ikke. Tudor har dradd en sinnsyk en her, som vil vokse på folk.

Det er sant som de sier; Born to dare
 
Rolex har ikke behov for å finne på noe som helst. Det er årelange ventelister på flere av modellene som allerede er i salg.

TT SD? Tja bortsett fra at de gikk bort fra toolwatchlinken for lenge siden så har vel SD vært i TT før.

Nye BB P, Black POOP. Tror den vil vokse på flere. Spes når den kommer på ren reim uten den historiske endlinken. SKX referansen burde vel være et pluss da halve asylet elsker denne.

Uret betyr ingenting, Tudor er allerede en vinner og neste mars sitter vi her igjen.

Skulle jeg ønske det kom en SUB i titan ja, det gjorde det ikke. Tudor har dradd en sinnsyk en her, som vil vokse på folk.

Det er sant som de sier; Born to dare

P01 kunne vært moro som et supplement hvis de hadde kommet ut med noe annet med substans og ikke bare corny nye fargevarianter samt å smette Jubileelenke på noen BB-varianter. Rolex vil jeg ikke engang nevne. Fair enough at de ikke trenger å gjøre noe, men er det virkelig poenget?
 
Tudor tok en råsjanse. Respekt for det.

Rolex er sjelden spennende. De har en sportskasse som de varierer bezel og urverk på når alt kommer til alt. Skal ikke mer til for å skape en vinner.

Jeg fikk ikke mitt fra Rolex/Tudor i år. Egentlig bare bra. Overrasket og smått fascinert av Black POOP
 
Det ble litt stille uten Swatch Group, gitt.

Mon tro om Omega lanserer noen nyheter fra egen plattform de kommende dagene?
 
  • Liker
Reaksjoner: halkla
Tudor hadde faktisk ikke behøvd annet enn å gi ut BB58 i flere farger, tilby en mindre Ranger med in-house urverk (og kanskje en mindre pepsi-GMT) og sette in-house-urverket i BB36, så hadde de hatt en grei oppfølging til fjorårets Baselworld. Skuffelsen er stor, kjenner jeg.

Words of wisdom! :)
 
  • Liker
Reaksjoner: EirikH