Qwestern
Støttemedlem
Episk!"Gæmlisene" er i hvert fall såpass våkne, at vi har fått med oss at Panerai ikke stiller ut på Basel-World
(De lanserer nytt på SIHH i januar hvert år)
Episk!"Gæmlisene" er i hvert fall såpass våkne, at vi har fått med oss at Panerai ikke stiller ut på Basel-World
"Gæmlisene" er i hvert fall såpass våkne, at vi har fått med oss at Panerai ikke stiller ut på Basel-World
Når blir man egentlig definert som «gæmlis», ved en gitt alder - eller når en 47mm Panerai er blitt det foretrukne hverdagsuret?@Hammerfjord , sjølv om eg synest panerai er tøft i mastodontsize så må eg vel berre innsjå at noke kverdagsklokke blir det aldri . 42mm derimot og man har et alternativ til feks Rolex og andre sportsklokker i denne kategorien. At gæmlisene i paneristiforbundet ser rødt og ikkje tåler den gjer jo den berre endå kulere![]()
@Hammerfjord , sjølv om eg synest panerai er tøft i mastodontsize så må eg vel berre innsjå at noke kverdagsklokke blir det aldri . 42mm derimot og man har et alternativ til feks Rolex og andre sportsklokker i denne kategorien. At gæmlisene i paneristiforbundet ser rødt og ikkje tåler den gjer jo den berre endå kulere![]()
@Hammerfjord , sjølv om eg synest panerai er tøft i mastodontsize så må eg vel berre innsjå at noke kverdagsklokke blir det aldri . 42mm derimot og man har et alternativ til feks Rolex og andre sportsklokker i denne kategorien. At gæmlisene i paneristiforbundet ser rødt og ikkje tåler den gjer jo den berre endå kulere![]()
44mm er ikke noe problem som hverdagsklokke for min del og er egentlig i det Panerai har hovedsakelig produsert gjennom årene.
Som vanlig, alt handler om størrelsen din.
@Hammerfjord PS ; en del nye pam (også i 42mm) bruker p.9010. . Som forteller vel at der er mykje luft i dei større versjonane![]()
So size do matter?44mm er ikke noe problem som hverdagsklokke for min del og er egentlig i det Panerai har hovedsakelig produsert gjennom årene.
Som vanlig, alt handler om størrelsen din.