Baselworld 2016 - 17-24 mars!

som har noen meninger om denne
Ref:79500
https://monochrome-watches.com/tudor-heritage-black-bay-36mm-79500-review-price/

grid-m79500-0001.png
En slags Explorer /Submariner fusion synes jeg. Liker det :)

Er vel ikke så mye krona, heller kronehalsen som er ankepunktet. At de beholder den for å vise at det er en Black Bay er greit, men det gjør noe med balansen i det hele.
Blir spennende å se den i levende live! Noen ide om når dere har den @Nillo87?

Sikkert på lager ila juni vil jeg tenke. Men dog i Oslo.

Problemet til junghans er at de coater acryl-domene med et stoff som gjør at man ikke kan polere dem med f.eks polywatch.
helt utrolig!

Problemet til junghans er at de coater acryl-domene med et stoff som gjør at man ikke kan polere dem med f.eks polywatch.
helt utrolig!
Det er vel ikke verre enn å rufse den opp med litt 2000-papir og polere det opp igjen? Det blir jo gjort med UV-coatingen på frontlykter i plast på biler, så det burde jo funke på ei klokke og.

Det er vel ikke verre enn å rufse den opp med litt 2000-papir og polere det opp igjen? Det blir jo gjort med UV-coatingen på frontlykter i plast på biler, så det burde jo funke på ei klokke og.

jo, funker nok å pusse seg gjennom, men ser for meg at det er vanskelig å få en helt smooth overgang der krystallen møter kassen, for ikke å snakke om hvor lett det vil være å lage merker i metallet.

litt unødvendig at man må gå så drastisk til verks for en i utgangspunktet såpass enkel jobb.

Lekker Breitling!
Jeg har alltid likt disse, men den typen 24timer-visning har jeg prøvd, og ikke likt. Det ble litt for spesielt!

8