Baselworld 2013

ko9MBlB.png
Jeg synes ikke dette var så dumt. Jeg er ingen GMT-mann i utgangspunktet og Pepsi blir for meg for mye lyd og bevegelse. Dette derimot var lavmælt, akkurat slik jeg vil ha det. Pen modell.
Forstår godt at folk var ute etter en Pepsi istedet, er det noe som kommer etterhvert det nå da mon tro?..

EDIT; Synes den er riktig så flott faktisk! Tror denne sakte men sikkert kommer til å vokse mye hos mange.

Redigert:
Enig med flere av dere andre. Nye GMT II var litt skuffende, men er lett å bli skuffet når man har hisset opp hverandre lenge på håpet/ønsket om ny Pepsi :p

YM II i stål synes jeg så veldig bra ut!

Ikke superimponert akkurat for øyeblikket, men regner med at jeg får lyst på GMT'en om en stund uansett.

Jeg syns det er oppløftende både at man nå får til to farger på kjeramikkbezelen, og at ingenting hittils har fått meg til å umiddelbart endre planene mine. Får gi det litt tid.

En Daytona jeg virkelig liker. Jeg hadde nær sagt - endelig. Lys blå skive, keramisk (?) bezel, skrukrone (var det det tidligere også?).

Ikke glad i to farger på bezel, men den nye GMT-en likte jeg joggumeg godt.

Selv om jeg hadde håpet på en Pepsi, så synes jeg denne ser stilig ut! Mulig den hadde vært enda kulere med helt blå bezel?