Baselworld 2013

Medlem
15. juli 2009
Innlegg
6.509
Litt over to mnd til Basel messen folkens, nærmere bestemt tre mnd! Hva sier glasskulen dere? Hva håper dere på?

Helgull Daytona-c på lenke (WG, YG) tror jeg er sannsynlig.

GMTIIc Pepsi er som å tro på julenissen, men lov å drømme seg vekk :p

Håper på noe spennende fra Omega. Håper de ser tilbake på 60-tallet og kommer med et nytt in-house med manuelt opptrekk. Gjerne i en remake av Railmaster:

railmaster%201website.jpg


Kjør debatt!
 
Håper på en halvgull Daytona-c, det betyr at vi er et steg nærmere en SS med keramisk bezel.
 
Submariner chronograph med månefase komplikasjon!

Fra spøk til alvor, en GMTIIc med pepsi bezel hadde vært helt rått. Som du sier, lov å drømme ihvertfall. Liker ideen din om en railmaster remake med et slankere in-house verk med opptrekk. Det kunne blitt en sikker vinner.

Ellers gleder jeg meg til å se hva Zenith kommer med, har fått ganske kraftig tilfelle av Zenithfeber den siste tiden.
 
GMTIIc Pepsi

Hvis dette kommer, vil kanskje behovet mitt for en GMT øke raskt.. :)
(Selv om det sikkert er teknisk umulig å produsere..enn så lenge)

Ellers er jeg veldig spent på om Omega kommer med noe spennende.
 
Rolex spicer opp Milgauss efter Omegas bombe om magnettålig verk :)

Keramer/cermet/carbon-materialer er sikkert en god gjetting med.
 
Hadde vært fint med en pepsi-c, men har ikke Rolex låst seg litt ettersom de har byttet farge på "GMT Master"-skriften på skiven?

Edit: De gikk jo vekk fra Kermiten etter noen år, så ikke umulig at de går tilbake til rød skrift.
 
Vil tro Tag Heuer slår på stortromma med en vintage-inspirert Carrera som bør være legendarisk pen, er tross alt 50-års jubileum for modellen i år. Jeg er ikke potensiell kunde, men skal bli spennende å se!
 
Hadde pepsi c i tillegg kommet med mulighet for børstet midtledd hadde jeg vært totalt solgt!
Å få børstet midtleddet er jo ikke akkurat noen vanskelig mod, så jeg ville ikke latt det påvirke valget mitt.
 
Hvis Rolex klarer å løse problemet med å blande to farger i en keramisk bezel uten at de blør inn i hverandre, blir jeg imponert. Men ryktene rundt en pepsi-c har vel svirret noen år nå? ;)
 
Den dagen Sub C kommer i titan,Explorer I kommer i titan og med crownguards eller SeaDweller igjen blir Seadweller , ja da vet dere hva jeg kommer til å gnæge om.


Det kommer aldri til å skje..........................
 
Hvis Rolex klarer å løse problemet med å blande to farger i en keramisk bezel uten at de blør inn i hverandre, blir jeg imponert. Men ryktene rundt en pepsi-c har vel svirret noen år nå? ;)

For 44 år siden klarte vi å frakte tre mennesker trygt til månen og tilbake igjen. Å lage en tofarget sirkel i keramikk er dessverre utenfor det vi klarer. :(

Ryktene om pepsi-c har vel svirret helt siden GMT-c først kom. Jeg syns den er skikkelig innertier med rød skrift, rød gmt-viser og pepsi, men jeg tror ikke det kommer til å skje. For det første de tekniske greiene, for det andre tror jeg ikke looken vil slå like mye ann blant menigmann...