Baselworld 2013

Litt synsing ang Rolex fra min side her nå...
Rolex er jo blitt F1-sponsor, så kanskje Daytona kommer i en ny utførelse?
YM II i stål? Helgull kom før delgull, så stål er kanskje neste skrittet?

Noe jeg derimot er ganske sikker på er som tidligere nevnt et nytt inhouse verk fra Breitling til bruk i feks resten av Transocean serien, Superocean Heritage osv

[video=youtube;KNv88Sx-qMY]http://www.youtube.com/watch?v=KNv88Sx-qMY&feature=youtu.be[/video]

Teaser på Rolex.com: triplock crown og polerte midtledd. Forslag eller noen med kunnskap?

GMT i WG?

CMCapture1_zps659401f2.jpg

CMCapture2_zps5c5a8494.jpg

Nå er ikke jeg noen spesialist på patentering, men er det ikke slik at man starter patentsøknadsprosessen allerede ved idè stadiet til et nytt verk / ur / detalj etc. etc. ?

Og hvis denne tankegangen er riktig så skulle vel de nyeste patentsøknadene ifra Rolex indikere hva vi har i vente fra dem de neste 2 - 3 årene?

Frode.

Nå er ikke jeg noen spesialist på patentering, men er det ikke slik at man starter patentsøknadsprosessen allerede ved idè stadiet til et nytt verk / ur / detalj etc. etc. ?

Dette tenkte jeg også på.
Men uansett er det jo interessant, og kombinert med de bildene fra Rolex.com gir det jo ikke mindre vann på ryktemølla.. :)

Men hvis de skulle finne på å slippe en pepsi GMTIIC, håper jeg de kommer med en cokebezel også.. :D