Baselworld 2013

Hadde pepsi c i tillegg kommet med mulighet for børstet midtledd hadde jeg vært totalt solgt!
Å få børstet midtleddet er jo ikke akkurat noen vanskelig mod, så jeg ville ikke latt det påvirke valget mitt.

Hvis Rolex klarer å løse problemet med å blande to farger i en keramisk bezel uten at de blør inn i hverandre, blir jeg imponert. Men ryktene rundt en pepsi-c har vel svirret noen år nå? ;)

Den dagen Sub C kommer i titan,Explorer I kommer i titan og med crownguards eller SeaDweller igjen blir Seadweller , ja da vet dere hva jeg kommer til å gnæge om.

Det kommer aldri til å skje..........................

Hvis Rolex klarer å løse problemet med å blande to farger i en keramisk bezel uten at de blør inn i hverandre, blir jeg imponert. Men ryktene rundt en pepsi-c har vel svirret noen år nå? ;)

For 44 år siden klarte vi å frakte tre mennesker trygt til månen og tilbake igjen. Å lage en tofarget sirkel i keramikk er dessverre utenfor det vi klarer. :(

Ryktene om pepsi-c har vel svirret helt siden GMT-c først kom. Jeg syns den er skikkelig innertier med rød skrift, rød gmt-viser og pepsi, men jeg tror ikke det kommer til å skje. For det første de tekniske greiene, for det andre tror jeg ikke looken vil slå like mye ann blant menigmann...

Hvorfor kan de ikke bare legge inn en syltynn "skillevegg" av feks metall mellom fargene?

Dette skulle selv jeg klart ;)

Er det noen sonere som tenker seg nedover eller har opplevd Baselworld tidligere?

Tenker tanken på å ta turen ned selv for første gang!

Hvorfor kan de ikke bare legge inn en syltynn "skillevegg" av feks metall mellom fargene?

Dette skulle selv jeg klart ;)

Hehe det hadde nok virket, men er nok ikke hva de ønsker å gjøre ;).

Rolex tar nok sin tid med å gjøre det nettopp fordi de vil gjøre det på en vanskelig måte. "Bare fordi".

Jeg liker det.

(Skulle forøvrig tro at du skulle kunne klare å lage to halvmåner som fluktet perfekt, når Apple kan lage en iphone som har presisjon på micrometernivå....)

(Skulle forøvrig tro at du skulle kunne klare å lage to halvmåner som fluktet perfekt, når Apple kan lage en iphone som har presisjon på micrometernivå....)

Det burde nok gå, men jeg vil tro det ligger mer prestisje i å kunne lage en sømløs tofarget :)
Blir spennende å se, for alt vi vet har de klart det allerede.. ;)

Hvis dette nå skulle skje er jeg spent på om det ville dukke opp flere "gamle" pepsier på bruktmarkedet.

Det burde nok gå, men jeg vil tro det ligger mer prestisje i å kunne lage en sømløs tofarget :)

Hvis dette nå skulle skje er jeg spent på om det ville dukke opp flere "gamle" pepsier på bruktmarkedet.

Er nok absolutt mer prestisje i å klare "det umulige" ja :).

Kanskje den ultimate PAM'en blir lansert?

La oss kalle den 370 :)

• 47mm
• Børstet kasse
• 8 dager gangreserve Cal.P.2002

pam370.jpg

Helt off topic! Men eg må bare le av den avataren din. Har akkuratt begynt å se på Parks & Recreation. Ron Swanson e helt legendarisk! :D

Sinn har fjernet 203 Arctic Diver og 203 St Diver fra sine hjemmesider. Får vi se en ny og oppdatert 203-serie i Basel mon tro? :D