BASELWORLD 2012: Nyheter fra Rolex og Tudor

Jeg prøvde klokken i den nye butikken til Bjerke. Det var en utrolig lekker klokke med stor kjensle av kvalitet. Her får man mye klokke for pengene. Jeg skulle imidlertid ønske at man kunne velge farge på bezel. Jeg ble veldig i tvil når det gjelder rødfargen - vil man like den på sikt eller gå fort lei. Jeg synes det burde være et sort alternativ. Hadde jeg fått det hadde jeg nok dratt kortet i butikken. For øvrig var det veldig god service i den nye butikken til Bjerke:)
 
Enig med deg. Noterte du deg noen pris på Pelagosen under ditt besøk? BB er forøvrig 41 og Pelagosen 42mm. Om noen her inne får Pelagosen i hende kan dere ikke suge til dere følelsen og legge ut om det her i det vide og breie.

Nei, det gjorde jeg ikke. De visste vel ikke helt når de skulle få den inn heller. Ah, er BB 41? Takk for korreksjon!
 
Prisene på Sky-dweller blir følgende:

"Prisen på den i hvit gull vil være kr 321 700.- i gult gull kr 303 800.- og i rødt gull, som kun leveres med skinn reim blir prisen kr 260 300.- "

ikke bare bare : - o
 
Fremdeles ikke overbevist merker jeg. I den prisklassen hadde jeg nok ringt Johnny og prutet litt.