Basel rykter

Spekulasjoner er og blir spekulasjoner... Men, om to dager vet vi svaret :D

Dette blir spennende!

Kommer det en Pepsi-utgave med ceramic bezel, så skal jeg love å kjøpe en! ;)

Er iallefall lov å håpe... :D

Fet - men hvorfor har de ikke dato på Daytonaen? Der mister de meg som kunde iallefall.. :(

Det ble diskutert i en tidligere tråd. Dato på Daytonaen vil bli rotete, samt at det bryter med konseptet for klokka ;)

Får ta meg en søkerunde i forumet, jeg da! ;) Takk for svar, jayeff!

Trenger i grunnen ikke det.

Svaret er ganske enkelt:

"Rolex was, and remains today, a sponsor of the 24 Hours of Daytona race at the time, and named its chronograph watch after that famous race"

http://en.wikipedia.org/wiki/Rolex_Daytona

Man trenger ikke datofunksjon på en klokke som er laget for å måle hastighet og time runder :) Man skal kjøre j..... sakte for at man skal bruke datofunksjonen til å måle hastigheten :p

Ser ikke bort i fra at noen av disse havner i unboxingtråder her utover året, nei.

ExpII trenges ikke mange millisekundene på å falle i smak, gitt....
Ang Daytona havner nok jeg i klanen som liker den nåværende best. Dette blir nok for voldsomt, IMO. I alle fall basert på disse bildene.

Har alltid hatt sansen for den hvite Exlorer II, men den nye svarte ser vanvittig bra ut.

Rolex har tatt et skritt i riktig retning å gjort Daytonaen mer sporty med den svarte (keramisk?) bezelen, men skulle likt å sett enten svarte subdials, eller svart ring rundt subdialsene på den hvite skiven.

Blir spennende å se de offisielle bildene :D