Basel rykter

Explorer II, vil den komme raskere til forhandlere enn hva 116610 gjorde i fjor? Denne har vel vært i produksjon i godt over ett år, og bør ligge klar til shipout allerede.

Og nå ligger de på sidene til Rolex med fantastiske bilder og filmer!

Skuffet at exploreren var 42 mm samt at den også burde nærmet seg 1655 mere med fonter og visere. Samt skuffet over at daytonaen ikke kom i børstet stål. Kanskje til neste år. Man kan ikke alltid få det man ønsker samt at smaken nok vil kunne tilpasse seg...

Da har jeg sendt mail til en klokkepusher om og holde av en Explorer til meg.

Skal ikke selge en nyre (bra blogg) men jeg dropper Ipad 2...

;)

2011-Rolex-Explrer-II-Lumeshot.jpg

Jeg må si at den nye Daytonaen ser ganske bra ut :D Så får vi bare vente på SS, noen som vil gjette på hvor mange år det tar?

Bildene er jo vist tidligere, men her kommer et høyoppløst ...

COSMOGRAPH_DAYTONA_02_DETAIL.jpg

Jeg må si at den nye Daytonaen ser ganske bra ut :D Så får vi bare vente på SS, noen som vil gjette på hvor mange år det tar?

Kvalifiserte gjetninger på TRF sier at resten av gullmodellene kommer neste år og stål i 2013. Det høres jo ikke så fryktelig urimelig ut når det gjelder Rolex :)

Er det ikke så at bezelen på Daytonaen er en alvolig ripemagnet? I så fall må jo keramisk bezel være perfekt. Håper den kommer fortere enn svint på stål-utgaven også:D

Ifra Bazel preliminært; Daytona TT keram bezel 2012, Daytona SS keram 2013 :D God tid å fylle sparegrisen :D