Basel 2020: Spekulasjoner Rolex

Det første spionfoto er ute :eek:
1F2BAB55-5ED3-4E8F-A427-1DCFDDCE46FE.jpeg
 
Nye klokker, som ikke lar seg kjøpe, uten lang track record hos AD, etter flere års «ventelister», som dukker opp på Finn.no etterhvert, til 1,5-2x prisen;

«nylig tatt ut, men passet ikke til håndleddet, så lar noen andre få glede av den, mange referanser , så her kjøper du trygt».

Klarer å styre min begeistring for disse nyhetene, dessverre:oops:
 
Redigert:
Nye klokker, som ikke lar seg kjøpe, uten lang track record hos AD, etter flere års «ventelister», som dukker opp på Finn.no etterhvert, til 1,5-2x prisen;

«nylig tatt ut, men passet ikke til håndleddet, så lar noen andre få glede av den, mange referanser , så her kjøper du trygt».

Klarer å styre min begeistring for disse nyheten, dessverre:oops:
Det er nettopp dette som gjør at folk heller ser seg om etter andre brands og at Rolex blir mer uoppnåelig for vanlige dødelige mennesker. Ganske synd... Kjøpe rolex nå i disse dager er for meg et ikke-tema, dermed mister jeg litt interessen for hva som skjer også mtp lanseringer og nye modeller.
 
Skulle jeg være så heldig å få tak i en modell jeg har siklet på fra AD så er jeg ikke sen om å slå til, men det å stå på en myteomspunnet venteliste som offisielt ikke eksisterer og å opparbeide meg god track record hos AD for i det hele tatt bli vurdert verdig til å få lov å bruke 100k++ på et ur er for meg utelukket.

Men det er ikke dette tråden handler om...
 
Redigert:
Det er nettopp dette som gjør at folk heller ser seg om etter andre brands og at Rolex blir mer uoppnåelig for vanlige dødelige mennesker. Ganske synd... Kjøpe rolex nå i disse dager er for meg et ikke-tema, dermed mister jeg litt interessen for hva som skjer også mtp lanseringer og nye modeller.

Jeg har inntrykk av at det motsatte skjer. Jeg kan aldri huske at interessen for Rolex har vært større enn de siste 5 årene
 
Spennede, men baklokket ser litt tykt ut til å være en sub? :)
Ny SD?


Jeg ønsker meg noe skikkelig drøyt og helt unødvendig.
SD uten dato, med kronograf funksjon! Destro variant hadde vært enda mer unødvendig.. :mrgreen:
 
Redigert:
Crown guards ser noe flatere ut. Tror vi virkelig på en større sub?
 
Redigert:
Hadde vært gøy om Rolex fulgte i Tudor sine fotspor med lanseringen av BB58 Blue, og har sendt ut eksemplarer til forhandlerne slik at de kan ses og oppleves live.