Official Timekeeper
Visit Casio

Basel 2020: Spekulasjoner Rolex

GrimReaper

Støttemedlem
Medlem
30. des. 2016
Sted
Telemark
Hva er dine tanker om den grønne @Loevhagen?

Personlig er det min favoritt. Liker også at de har fjernet dot'ene som var på 39. Mye renere og mer elegant nå. Jeg ble imponert over denne serien. At de i tillegg har fått på plass easylink gjør dette til en meget aktuell modell for min smak.

Medlem
6. des. 2013

Personlig er det min favoritt. Liker også at de har fjernet dot'ene som var på 39. Mye renere og mer elegant nå. Jeg ble imponert over denne serien. At de i tillegg har fått på plass easylink gjør dette til en meget aktuell modell for min smak.
Den grønne er fin den - men kanskje litt for beskjeden og mørk i fargen? Dessuten så har jeg to grønne allerede, så vil ha noe annet.

• Liker
Reaksjoner: aksgro og GrimReaper

chrbir

Støttemedlem
Medlem
3. nov. 2016
Sted
Sunnmøre

Liker også den grønne best av de fargede, men sølv/champagne ser også bra ut - diskret TT.
http://instagr.am/p/CEmzjI1gVgU/
rolex-oyster-perpetual-41-silver-124300-4.jpg
rolex-oyster-perpetual-41-silver-124300-5.jpg

Redigert:

Havvo

Støttemedlem
Medlem
22. sep. 2011
Sted
Bergen
Jeg bruker Apple watch og Reverso helt til jeg kan gå inn i en butikk og kjøpe det jeg har lyst på. Den eneste klokken som frister og som jeg vurderer å slå til på etter hvert, er Aqua Terra World timer på blå gummirem. Synes bare den er lekker.

Medlem
1. feb. 2011
Sted
Oslo
Er dette feil bruk av disse begrepene?
Jeg husker ikke ett eneste fyrverkeri fra noen av nyttårsaftenene jeg har opplevd, men jeg kan love dere at jeg husker godt de få gangene jeg har driti på meg i voksen alder.

Shart > fyrverkeri (?)

:oops:
Jeg synes som oftest en våt fjert er litt skuffende i forhold hva jeg forventer.

• Liker
Reaksjoner: UJU

Pippen

Støttemedlem
Medlem
7. mars 2011
Sted
Bærum
Jeg bruker Apple watch og Reverso helt til jeg kan gå inn i en butikk og kjøpe det jeg har lyst på. Den eneste klokken som frister og som jeg vurderer å slå til på etter hvert, er Aqua Terra World timer på blå gummirem. Synes bare den er lekker.
Så alle Rolexene som ligger i bankboksen blir bare liggende ubrukt? :oops:

Medlem
26. nov. 2010
Sted
Bodø
Som Kohe nevnte for noen måneder siden og som jeg istemmer, skulle ønske de oppdaterte kassen på OP36mm.

Vet ikke helt hva jeg forventet av nytt fra Rolex i år, men denne i 36mm er jo direkte lekker. Nesten slik at man får lyst til å teste ut den berømte ventelisteopplevelsen.
Vis vedlegg 211260
Det er bare skuffelse på enden av den køen.