Basel 2020: Spekulasjoner Rolex

Hva er dine tanker om den grønne @Loevhagen?

Personlig er det min favoritt. Liker også at de har fjernet dot'ene som var på 39. Mye renere og mer elegant nå. Jeg ble imponert over denne serien. At de i tillegg har fått på plass easylink gjør dette til en meget aktuell modell for min smak.
 
b1d27319-b7fe-4b37-baf7-08fc66a9ce5a-jpeg.1539509
 
Hva er dine tanker om den grønne @Loevhagen?

Personlig er det min favoritt. Liker også at de har fjernet dot'ene som var på 39. Mye renere og mer elegant nå. Jeg ble imponert over denne serien. At de i tillegg har fått på plass easylink gjør dette til en meget aktuell modell for min smak.
Den grønne er fin den - men kanskje litt for beskjeden og mørk i fargen? Dessuten så har jeg to grønne allerede, så vil ha noe annet.

c42c0517-6c43-4dc5-9f54-6f10283ab6ae-jpeg.1539505
 
  • Liker
Reaksjoner: aksgro og GrimReaper
Redigert:
Jeg bruker Apple watch og Reverso helt til jeg kan gå inn i en butikk og kjøpe det jeg har lyst på. Den eneste klokken som frister og som jeg vurderer å slå til på etter hvert, er Aqua Terra World timer på blå gummirem. Synes bare den er lekker.
 
Er dette feil bruk av disse begrepene?
Jeg husker ikke ett eneste fyrverkeri fra noen av nyttårsaftenene jeg har opplevd, men jeg kan love dere at jeg husker godt de få gangene jeg har driti på meg i voksen alder.

Shart > fyrverkeri (?)

:oops:

Jeg synes som oftest en våt fjert er litt skuffende i forhold hva jeg forventer.
 
  • Liker
Reaksjoner: UJU
Jeg bruker Apple watch og Reverso helt til jeg kan gå inn i en butikk og kjøpe det jeg har lyst på. Den eneste klokken som frister og som jeg vurderer å slå til på etter hvert, er Aqua Terra World timer på blå gummirem. Synes bare den er lekker.
Så alle Rolexene som ligger i bankboksen blir bare liggende ubrukt? :oops:
 
Som Kohe nevnte for noen måneder siden og som jeg istemmer, skulle ønske de oppdaterte kassen på OP36mm.

Vet ikke helt hva jeg forventet av nytt fra Rolex i år, men denne i 36mm er jo direkte lekker. Nesten slik at man får lyst til å teste ut den berømte ventelisteopplevelsen.
Vis vedlegg 211260

Det er bare skuffelse på enden av den køen.