Basel 2019: Spekulasjoner Rolex

882E4B95-82D8-4C43-B764-B4C90E061D14.jpeg
 
  • Liker
Reaksjoner: Waters2k og Hansaeng
Det er vel ingen som blir overrasket om Coke blir lansert? Det ryktes at Batman er på vei ut, og da er dette en naturlig arvtaker.

Men den kommer vel i hvitt gull først går jeg ut i fra, stål i 2020. Uansett vil det være lenge til noen ser snurten av en sånn i butikken.
 
  • Liker
Reaksjoner: jayeff
Jeg lurer på om dette er året hvor Rolex prøver å finne mellompunktet mellom den gamle Submarineren og den nye med maxi-kasse.

Og nå drømmer jeg bare, men tenk om de gir den en matt keramisk insert som i større grad ligner på den gamle i aluminium?

Jeg ville reist ned til Sveits og banket på døren med penger i hånd. :p
 
Redigert:
Spørsmål fra en novise; er det sannsynlig at GMT 116710LN vil forsvinne (as we know it), og evt. bli oppgradert, f.eks med nytt verk?

(Har lenge siklet på denne, og lurer sågar om man bør slå til på second hand, før prisene bærer avgårde som andre discontinued modeller)
 
Redigert:
Spørsmål fra en novise; er det sannsynlig at GMT 116710LN vil forsvinne (as we know it), og evt. bli oppgradert, f.eks med nytt verk?

(Har lenge siklet på denne, og lurer sågar om man bør slå til på second hand, før prisene bærer avgårde som andre discontinued modeller)
Vanskelig å si, men det er mange spekulasjoner rundt dette. Mange meninger om at BLNR vil forsvinne også. Ingen vet noe før Rolex annonserer dette i løpet av Basel.
Dersom det skulle oppgraderes til ny versjon, vil den mest sannsynlig være vanskelig å få tak i fra AD de nærmeste årene uansett.
 
Spennende å sjekke Rolex sine sosiale medier i dag. Helgen før Basel pleier det vel å komme en teaser?
 
Redigert:
Ja kanskje det! Ser ikke noe GMT- viser som kan tale for sub. Men ser man videoen så ser det ut for meg som en kondensstripe som kan tale for ny GMT med referanse til flyhistorien.
 
Ser på rolexforums at de mener det er fokus på lugs i videoen, og at kurven minner om en yacht-master lug.. Uten at jeg helt klarer å se det :rolleyes:

Rolex teaser.jpg
 
Redigert:
Hvis det er en kondensstripe da?:p Ser at det spekuleres i at det kan være stjerneskudd. Polerte lugs som Rød påpeker passer jo ikke med dagens GMT:eek:
 
  • Liker
Reaksjoner: Kohe321
Det ser også ut på skiven som denne er uten surrounds på markørene? Kan dette være en ny sub med matt skive?

Edit: på større skjerm ser man at det er noen form for surrounds :(