BASEL 2017: Spekulasjoner

Om den coken dukker opp på lanseringen tror jeg nesten den nye SDen min ryker på dagen! (den skulle jo vare livet ut)
 
Er vel rimelig bankers at Oysteflex kommer på flere modeller?

Ellers ønsker jeg meg utvidelse av sub utvalget. Gi meg Sub med plexiglass, glass bak, limited editions, sub på nato, sub på gummireim, sub på mesh, sub med chrono, sub i titan, sub i keramikk, sub med 1000 forskjellige skiver. Har ikke Rolex fulgt med i timen, det er slik man markedsfører et konsept :cool:
 
Er vel rimelig bankers at Oysteflex kommer på flere modeller?

Ellers ønsker jeg meg utvidelse av sub utvalget. Gi meg Sub med plexiglass, glass bak, limited editions, sub på nato, sub på gummireim, sub på mesh, sub med chrono, sub i titan, sub i keramikk, sub med 1000 forskjellige skiver. Har ikke Rolex fulgt med i timen, det er slik man markedsfører et konsept :cool:

Høres ut som Panerai...:rolleyes:;)
 
Her er en av Rolex sine mange sirkus modeller
rolex-daytona-116598_LRG.jpg
 
synes hans arrogante, selvtilfredse holdning er mer sjenerende enn selve stilen - men han er sikkert en åndelig interessant personlighet med grønne fingre og varmt hjerte

Ekkel stil. Rolex har nok designet den Daytona spes for henne...eh..ham...ehhhhmm.
 
DJ, DD, YM, Explorer med flere er oppdatert de siste årene med nye urverk, dimensjoner osv.
Så det er vel på tide litt Sub og GMT love.