BASEL 2017: Spekulasjoner

giphy.gif

• Liker
Reaksjoner: arvidrattlaas
Lurer på hva som blir årets "Daytona". Etter ventelistene den har opparbeidet seg kan jeg se for meg at det er mange som ikke skal gjøre samme "tabben" som i fjor med å vente med å sette seg på liste. Vil sikkert resulterer i drøye lister på modeller som tidligere ikke har vært like etterspurt. Uten å vite hva som skjer i morgen tipper jeg at en eventuell GMT-c Coke i stål vil bli populær.

Hører også rykter om at Bjerke ikke vil følge vanlige ventelister i år, men heller prioritere gode kunder. Om de tar seg bryet med å sjekke hvem som er notoriske flippere tviler jeg på. Altså, stor-flipper = god kunde = tidlig i køen = rett på finn = profitt og høye gråmarkedspriser

Ny daytona two-tone med ceramic tror jeg er ene teaseren... tørr Rolex tukle såpass med en klassiker ved å putte cyclops på SD??

Hører også rykter om at Bjerke ikke vil følge vanlige ventelister i år, men heller prioritere gode kunder. Om de tar seg bryet med å sjekke hvem som er notoriske flippere tviler jeg på. Altså, stor-flipper = god kunde = tidlig i køen = rett på finn = profitt og høye gråmarkedspriser

Ja det er det jeg har sagt hele tiden;)

Jeg er 110% sikker på at vi får se helgull Daytona på lenke med keramisk bezel i år. Denne kan nok bli uber cool med grønn skive :)