Basel 2016: Ny Rolex Daytona i stål, keramisk bezel

Etter hva jeg har hørt fra AD så har leveringen vært bra siden nyttår, og at de store forhandlerne har får ett par stykker hver leveranse.

Det tviler jeg sterkt på - det er nok bare Bjerke som i beste fall kan håpe å få et par Daytonaer i måneden fordelt på 3 butikker.

Jeg vet om to AD'er som er blitt forespeilet maksimalt en håndfull i løpet av 2017....
 
Redigert:
Det tviler jeg sterkt på - det er nok bare Bjerke som i beste fall kan håpe å få et par Daytonaer i måneden fordelt på 3 butikker.

Jeg vet om to AD'er som er blitt forespeilet maksimalt en håndfull i løpet av 2017....

Mulig jeg misforstod, og at de andre store bare får en håndfull.
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Consigliere
Jeg la ut min for 145' og opplevde egentlig å få lite respons på den. Men det endte med at den gikk for 142' etter en drøy uke.
 
IMG_8943.JPG


Er det denne dere snakker om? Betalte sånn ca 110 jeg, men måtte vente noen måneder da :D :D
 
I går var det endelig min tur til å motta min hvite 116500 fra AD.

15B80148-738D-4C86-BA49-5BA0E9890132.jpg


Likte den sorte svært godt også, men må innrømme det var en bismak hver gang jeg tok den på mtp at jeg kjøpte den gjennom Finn :confused:

DA579D4B-48D4-49FE-8E2F-421913DA6E91.jpg


God langhelg, klokkevenner:)

Gratulerer:) det har vært mange til salgs på Finn.no den siste tiden med sort skive, så di fleste er vel enige at hvit er det som er riktig på denne:)
 
  • Liker
Reaksjoner: Rød
Gratulerer:) det har vært mange til salgs på Finn.no den siste tiden med sort skive, så di fleste er vel enige at hvit er det som er riktig på denne:)

Tusen takk:)

Det virker som flertallet synes det ja. Det er i hvertfall hvit som passer best inn blant mine andre.

På 116520 likte jeg sort best, men den keramiske beselen gjør at den hvite virker litt mindre feminin (i mangel av et bedre ord) enn hvit 116520 gjør. Imho.
 
  • Liker
Reaksjoner: Cuoresportivo