Basel 2016: Ny Rolex Daytona i stål, keramisk bezel

Enda en 116500LN på finn.no nå.. Med denne økningen i tilbud, hvis vi regner etterspørselen som konstant, så skal vel all teori tilsi at @Loevhagen kanskje får rett.. Bommet bare med et par mnd :) Glad jeg beholder min! Klokken er fantastisk, så skjønner ikke at den selges etter så kort eierskap egentlig...

Mange av de 116500 som har vært på Finn.no i det siste har hatt flere eiere. Så kan nesten virke som de som kjøper til premium pris selger etter kort tid for de er redde for å ta tapet når markedet stabiliserer seg igjen om noen år;)

Jeg har en helt ubrukt med plastikk på og hvit skive jeg vurderer å selge. Hva går disse for for tiden?

Hvis man skulle valgt en børstet lenke å ha på denne, hvilken modell burde man tatt den fra da?
Føler kanskje låsen fra Sub vil bli litt for massiv. Tror dere den fra 114300 eller 216570 kunne vært et godt alternativ?

Hvis man skulle valgt en børstet lenke å ha på denne, hvilken modell burde man tatt den fra da?
Føler kanskje låsen fra Sub vil bli litt for massiv. Tror dere den fra 114300 eller 216570 kunne vært et godt alternativ?

Du kan jo alltids få en urmaker til å gjøre pcl lenka børstet

Du kan jo alltids få en urmaker til å gjøre pcl lenka børstet

Jeg har vært innom tanken å gjøre som vist tidligere i tråden. Men jeg har planer om at klokken aldri skal se en poleringsmaskin. :) Vil kunne ha flere muligheter også, hvis ikke hadde jeg gjort det.

IMG_8816.JPG

En nydelig dag!