Basel 2016: Ny Rolex Daytona i stål, keramisk bezel

Haha! Ja, ekstremt godt sagt! Både om tråd og forum. Men det er vel noe av gleden ved dette forumet også? Å tenke seg ihjel på nerdete ubetydelighetero_O;)

For å være helt ærlig er det vel en av de store gledene i livet for en med nerdete tilbøyeligheter som meg :D Finn deg din interesse og bruk alt for mye tid på den.

Selv har jeg en 116520 og tanken på å kjøpe den nye streifer meg ikke, blir for mye bling og en motesak, stål utgaven vil bestå til evig tid.

• Liker
Reaksjoner: Genta og Rød
Någon som vet om det är möjligt att skifta bezeln från keramik till stål. Tänkte då inte permanent men variera lite beroende på aktivitet och humör :).

En extra 116520 bezel lär ju inte vara omöjlig och skaffa.

Se der ja! Noen som er heldige.. Sjekket status hos AD's i Norge og Florida i midten av april, tror nok det tar tid før man får tak i denne ny om man ikke er høyt oppe på listene!

Sett fra Housten, nå UK. Snart Norge? :D
image.jpeg

John Mayer: "To me, and to an existing Daytona owner, this is like a software update to your iPhone...We are experiencing the bezel, and the black sub-dial rings. After that, it's the same watch we've owned"

Redigert:
John Mayer: "This is the trophy watch of the year.
And I'm not sure most years even have trophy watches. There is a good chance this watch will still be the trophy watch of next year too. This is the new flagship watch for Rolex and it's not even close to being the most expensive model in the Rolex lineup"

John Mayer: "This watch is the most Rolex watch that Rolex has put out in 20 years"

• Liker
Reaksjoner: Barry2812