Bare 1 klokke? (med tankeprosess og boksåpning!)

Gratulerer! Heldig(e) barn du har! Sinnsykt flott modell du har fått deg! Tror nok den også ville ligget høyt opp på listen dersom jeg skulle prøvd meg på samme prosjekt. Liker også denne bedre enn de nye modellene, mer elegant synes jeg! Kos deg de dagene det varer før du sitter på jobb og surfer etter nye investeringsobjekter!

Gratulerer! Utrolig flott! Jeg tviler på om jeg selv noensinne klarer å begrense meg til én klokke, men det begynner å bli klart for meg at klokkeskrinet mitt også behøver en AP...

Gratulerer! Et utmerket valg! Royal Oak serien er så klassisk pen, og oser av kvalitet. Kjenner savnet!

Chronograph versjonen av Royal Oak har ikke modulbasert verk (men offshore har). ROC urverket har F. Piguets 1185 integrerte chrono.

Takk, der lærte jeg noe nytt :)

Men helt ærlig, du trenger en beater også. Om det bare er en G-shock til $40 på eBay ;)

And so it begins.... :mrgreen:

Gratulerer med en fantastisk flott klokke.:D
Du er nesten tilgitt for alt luremuslureriet i starten.;)
Slit'n med helsa til neste utboksing.

Grattis med et kjempeflott ur!!
Ellers er jeg enig med Bollapinnsvin, om å begrense seg til én klokke! Det vil, som alle andre også mener, du slite med - spesielt om du bruker noe tid på dette forumet ;)

Klokkeskrinet mitt trenger også en AP, men det blir dessverre ikke mulig nå. Får heller kose meg med min nye GO.

Gratulerer med en utrolig vakker klokke!
Helt fantastisk!
Dette er AP's definitivt vakreste, ette min mening!:D

Gratulerer med flott klokke. Jeg har fått øynene opp for AP i det siste og RO Jumbo med blå skive står høyt på ønskelisten.

Vi får håpe det er en sønn du har/vil få for dette uret er så utrolig macho!
Åttekantet-bezel med synlige skruer, kronene og firkantene på urskiva minner meg om et stålverk!

Me like!

Fin tankeprosess, bra resonnement og ikke minst et veldig flott resultat! Gratulerer, det er en ordentlig klassiker som er meget høyt oppe på lista over all-time favorites hos de fleste klokkeinteresserte.

Om du klarer å holde deg til bare én er du en sterkere mann enn meg, Men lykke til med forsøket.

Gratulerer med klokke. Liker tankeprossessen

Vanvittig bra historie hopalong.

Leste den for kona. Det var kanskje ikke så lurt. :eek:
Jaja. Blir ikke aktuelt på lenge.