Bad guys i even tråd?

Status
Stengt for ytterligere svar.

Solli

Støttemedlem
Medlem
23. juni 2010
Innlegg
2.068
Sted
Oslo
Good guys bad guys tråden er nyttig, men det er vanskelig å få oversikt over bad guys ettersom de forsvinner blant "alle oss andre".

Jeg vet at søkefunksjonen er utmerket, men er det ikke en ide å samle de i en egen tråd som jo vil være lettere å bruke?
 
Dette har jeg også tenkt på. Virker som om det er relativt sjelden folk brenner seg, men fint å lett kunne sjekke ebay-selgere finn.no gjengangere etc, i tillegg til om det skulle være noen her.
 
Enig, som du sier så forsvinner jo bad-guysa blant alle de ærlige i tråden som allerede finnes!
 
Syntes ikke det er noe problem jeg.. Søker alltid i tråden etter nicket til personen jeg skal handle med. Da dukker alle poster der vedkommende er nevnt opp.
 
Syntes ikke det er noe problem jeg.. Søker alltid i tråden etter nicket til personen jeg skal handle med. Da dukker alle poster der vedkommende er nevnt opp.

+1 :)

Tror kanskje at badguys på TS evt. ville ha druknet i tråder om bad guys på finn.no, ebay, etc, dersom det hadde vært i en egen tråd.
 
+1 :)

Tror kanskje at badguys på TS evt. ville ha druknet i tråder om bad guys på finn.no, ebay, etc, dersom det hadde vært i en egen tråd.

Det kan jo kanskje være, men det er jo likevel relevant for medlemmene å dele negative erfaringer man har hatt, også utenfor TS...

Stemmer derfor for delt løsning; dagens tråd for TS'ere, og ny tråd for bad guys andre steder....
 
Jeg ser poenget til Solli og har nå opprettet en egen tråd for "Bad guys".

Etter et raskt søk i den opprinnelige Good/Bad guys-tråden, er det mye som tyder på at ingen bad guys er omtalt. Endret derfor navnet på denne tråden til å eksklusivt omhandle good guys.
 
...

Etter et raskt søk i den opprinnelige Good/Bad guys-tråden, er det mye som tyder på at ingen bad guys er omtalt. Endret derfor navnet på denne tråden til å eksklusivt omhandle good guys.

Det er i hvert fall ett innlegg som omhandler bad guy...
 
Status
Stengt for ytterligere svar.