Bølgene - enda en ny klokke-startup

Eller kjøpe driten for 60-70 kroner på Wish...og der får man i tillegg masse valgmuligheter.
Der kalles de Geneva.
1614485054214.png
1614485054214.png

Måtte først søke for å kunne komme på venteliste. Deretter delegert et dugnadsnummer hvor jeg må stille opp i folkedrakt og plukke moreller en hel sesong før grunnleggerne konkluderer om jeg er verdig nok å bære klokken
Spennende, da kjører de forskjellige opplegg for kjøperne. Jeg måtte vise bekreftelse på minst to overvintringer på fyr før det var aktuelt å få bestille.

Gleder meg forøvrig til å få en klokke med gullreim i samlingen, det er noe jeg savner i dag, og vil være prikken over i-en på fest og representasjon.

Den må ikke sammenlignes med billige quartz ur, denne har:
Urverkets presisjon styres ved hjelp av 5 kvartskrystaller og er derfor mer presise. For hver impuls, flytter sekundviseren seg et hakk.

• Liker
  • Haha
Reaksjoner: Mr.Steff og Grendel
Mangler bare noen insta-kjendiser på laget, få pushet noen 15% rabattkoder etterhvert..

Nei, det er vel en grunn til at mange start-ups ikke klarer seg lenge.

Med all respekt til de som jobber for å skape noe her i verden, dette var ikke et hederlig forsøk en gang.

Jeg tror dette er noe som vil selge når corona forlater oss. Da vil denne dukke opp i salgskatalogene til SAS og Norwegian som hotte souvenirer til turister so (tror) de får noe norsk....

8