Avduking av særing

Hahaha! Du skulle bare visst!!!
Først skulle jeg han gold capped Seamaster fra femtitallet. Bød på et par. Men ingen cigar.
Fordypet meg i alle verk/kasse/skive/utførelse comber som finnes.
Og til min frustrasjon var det enten franken eller rævva stand.
Kona ble surere og surere...

Og så! Badabing! Dukket Chronostopene opp.
Bød på to. Tapte. Og så; skam bud på denne. Trodde aldri han ville godta. Men så! Vips fikk jeg mail med tracking!

Juhuuuuuu!

Den er helt sykt kul. A
Karismatisk men diskret. En drøm (erotisk) å trekke!
:cool::cool::cool:

@Juice jeg synes vi bør ha en årlig kåring av årets tråd og årets post (mfl) :) Dette kan selvsagt vi medlemmer lage til.

I så fall nominerer jeg siterte post av @Frodo, som byr på massevis av uforfalsket klokkeglede og sykdom i like deler :D

Redigert av en moderator:
Gratulerer med nok en klassiker! Disse er steinkule, spesielt på sort/oransje PO-rem slik @Tore tipser om.

Jeg kjøpte min av Ferrie Schweitzer Ferrie Schweitzer Omegareparaties | De vakman voor horlogereparaties, speciaal Omega. som har spesialisert seg på gamle omegaer. Ifølge ham er dette verket en forenklet utgave av det legendariske kaliber 321 kronografverket, brugt bl.a. i de første Speedmasterne. Har du i din søken lært deg nok om klokken til å kunne bekrefte/avkrefte det? Det ville forklart den nærmest sensuelle opplevelsen det er å trekke urverket.

Verksfestene skal vistnok være en svakhet på disse, så det er bra at du har fått det fikset. Nydelig klokke!

Redigert av en moderator: