Avduking av særing

Medlem
18. sep. 2009
Innlegg
3.635
Ok. Har ikke noe særlig bilder.
Men denne ankom altså midt i ferien.
Og som vanlig fant jeg på en teit men salgbar grunn til å titte en tur hjemom fra hytta for å hente den på posten.

Fakta:

Omega Seamaster Chronostop. Ref 145.007. Cal 865. 17 stener. 21600 vibrasjoner i timen.
41x46 mm. 22 mm lug bredde. Årgangen er '67-'70. Mer presist gjenstår å finne ut.
Jeg har allerede rukket en tur innom Enger Ur (mine favoritt urmakere) og fikset på et defekt verk feste.
Ellers er den i superb stand! Rett og slett stunning!:cool:

D677EC76-7D5C-4A5E-8B92-BA34DD9DD822-11837-00000951D65BB02F_zpsab94d6e1.jpg
 
Gratulerer @Frodo med meget kul OMEGA :cool:
Jeg liker disse sommerjaktene du foretar, etter å ha dypdykket i historikk og marked!
 
Redigert av en moderator:
Hahaha! Du skulle bare visst!!!
Først skulle jeg han gold capped Seamaster fra femtitallet. Bød på et par. Men ingen cigar.
Fordypet meg i alle verk/kasse/skive/utførelse comber som finnes.
Og til min frustrasjon var det enten franken eller rævva stand.
Kona ble surere og surere...

Og så! Badabing! Dukket Chronostopene opp.
Bød på to. Tapte. Og så; skam bud på denne. Trodde aldri han ville godta. Men så! Vips fikk jeg mail med tracking!

Juhuuuuuu!

Den er helt sykt kul.
Karismatisk men diskret. En drøm (erotisk) å trekke!
:cool::cool::cool:
 
Redigert:
Grattis! Utrolig kul klokke som finnes i mange varianter. Dode er nå den lykkelige eier av min :(

Dagens tips: PO-gummi (gamle) med oransje søm. Frekk kombo!

TBE_1371.jpg


L1010407.jpg
 
Hahaha! Du skulle bare visst!!!
Først skulle jeg han gold capped Seamaster fra femtitallet. Bød på et par. Men ingen cigar.
Fordypet meg i alle verk/kasse/skive/utførelse comber som finnes.
Og til min frustrasjon var det enten franken eller rævva stand.
Kona ble surere og surere...

Og så! Badabing! Dukket Chronostopene opp.
Bød på to. Tapte. Og så; skam bud på denne. Trodde aldri han ville godta. Men så! Vips fikk jeg mail med tracking!

Juhuuuuuu!

Den er helt sykt kul. A
Karismatisk men diskret. En drøm (erotisk) å trekke!
:cool::cool::cool:

@Juice jeg synes vi bør ha en årlig kåring av årets tråd og årets post (mfl) :) Dette kan selvsagt vi medlemmer lage til.

I så fall nominerer jeg siterte post av @Frodo, som byr på massevis av uforfalsket klokkeglede og sykdom i like deler :D
 
Redigert av en moderator: