Audemars Piguet-tråden

Må jo bare beundre AP og hva de nå har fått til nå og ytterligere markere 150 års jubileum.

Kronograf med flyback , innpakket i 39 mm Jumbo «forkledning», flying tourbillon, i materialene titan og BMG. For å ikke nevne nytt verk 8100. Legg også merke til verket på baksiden, med en helt spesiell rotor.
Kunst!

Vedlegg

• IMG_5992.jpeg
    IMG_5992.jpeg
    102,9 KB · Visninger: 0
Må jo bare beundre AP og hva de nå har fått til nå og ytterligere markere 150 års jubileum.

Kronograf med flyback , innpakket i 39 mm Jumbo «forkledning», flying tourbillon, i materialene titan og BMG. For å ikke nevne nytt verk 8100. Legg også merke til verket på baksiden, med en helt spesiell rotor.
Kunst!
Enig. ville nok ikke byttet fonten på "audemars piguet" men nydelig klokke

• Liker
Reaksjoner: Hvalrossen
Den store boka om AP kommer i dag.

Engelsk utgave kan bestilles frs ark.

Noen sider i blaversjon:

@OCD
Vis vedlegg 411770

Gratulerer så masse! Helt sinnsyk skive på den der. Ja det er din arm :), måtte bare knipse. Det er mye potensiale i 11.59 serien. Du virkelig valgt godt her.
Tusen takk @Chronodiver - utrolig fornøyd med denne. Fikk sjokk da jeg hørte hvor få som ble laget og hvor få butikken/skandinaviske og Benelux markedet fikk. Typ 1-2 i året.

Skiven er noe av det penere jeg har sett (subjektiv mening såklart, Håhå). Men må som nevnt ses live for å skjønne. Takk igjen!

Beklager så mye for spam, men en kompis la ut bilde av nye dama si nå - de er tydeligvis nyforelsket.

Det er jeg også:
Vis vedlegg 411881

Alle skal få!!
Gratulerer så mye med din lekre AP!
Vet du har ventet lenge og at dette er en spesiell og viktig reise for deg!
Gleder meg til å se den og deg irl om litt ❤️❤️

• Elsker
Reaksjoner: OCD