Audemars Piguet-tråden

Du var opprinnelig tagget i innlegget @roanje, men tok det bort for ikke å gni det inn ;) Fint å få den tilbake fra AP!
 
Takk for omtanken @braekk Huff...:oops::oops:

Hvor mye kostet servicen? Var det like ille som mange påstår at det er - eller endte du opp rundt CHF 950 +tax som de oppgir?
 
Takk for omtanken @braekk Huff...:oops::oops:

Hvor mye kostet servicen? Var det like ille som mange påstår at det er - eller endte du opp rundt CHF 950 +tax som de oppgir?
Betalte eksakt det :)
Fikk også bekreftet fra AP at den aldri har vært polert (vi diskuterte det).
 
Redigert:
Jepp. Da var det som jeg ble fortalt, en safe queen... På tide å selge den tilbake til meg nå ;)
 
  • Liker
Reaksjoner: braekk
Noen i området Drammen-Oslo som har en AP15400 som jeg kan få lov til å se på/prøve en av de nærmeste dagene?
 
  • Liker
Reaksjoner: Ralph
5DF033B0-97D9-4869-807E-171B7D78E1F4.jpeg
 
Hva synes folket om Code 11.59 serien til AP? Vurderer denne enkle modellen ( ref. 15210BC.OO.A321CR.01) med blå skive, men er noe usikker på hvor enkelt det er å selge den i det norske markedet dersom jeg skulle ønske å bytte den ut.
F0E23E5B-D57E-4FD2-8E47-4AA7CB468357.jpeg
 
Jepp, ikke alle synes at AP har truffet helt på skive og visere. Synd; kassen er muligens fin og buen på glasset interessant.
Skal være mye fancy laquer på skiven, men kan potensielt bli vrient å selge til en fornuftig pris. Dessverre. Jeg er AP fanboy og vurderte også Millenary, men ikke denne.
 
Synes kassen er fin og verket er rått. Likevel klarer jeg ikke helt å forsones med skiven.
Dessverre ikke sett live så dette er kun basert på bilder og video :)
 
Redigert:
Den helt enkle er jo milevis foran den horrible sorte chronoen, men de treffer ikke helt blink likevel..