Helt uenig at den så bedre ut før, 41mm får mye ryddigere look med krono. Dog synes jeg det er motsatt med RO. Men for all del, alle modellene er nydelige
Hei.
En 2003 modell AP ST. 15300 uten boks. Trenger service.
Hva er riktig pris? -Kommet over en jeg muligens vurderer å slå til på, men litt usikker på hva jeg skal strekke meg til. Tenker selv at 50K kanskje er en fin pris?
@Klokkesamler
Har det blitt handel? Jeg går ut i fra at klokken har papirer, men ikke boks?
En service på AP RO koster vel ca 10.000kr, noe mer med polering. Jeg vil si at 50.000kr pluss service virker som ett røverkjøp, fikk høre at AP RO 15400 koster 115.000kr hos Urmaker Bjerke om dagen, så prisene bare øker på disse modellene.
Ikke handel enda. Fortsatt i vurderingen. Han heller mot 60 000 kr, syntes forøvrig prisen ikke er altfor dårlig, men det er den servicen da.
Får jeg den for 50K slår jeg til, hvis ikke venter jeg kanskje heller på noe annet.
@WangenstenEr jo en helt fantastisk klokke, mye bedre enn Rolex(PS: ikke si det til alle Rolex-idiotene her inne)
![]()
@Wangensten
Kysser du din mor med den munnen?
@Wangensten
Kysser du din mor med den munnen?
Wangenstein er nok glad i Rolex også, så jeg aner en aldri så liten spøk her.. Men APRO gruser nok nok Rolex anydayMen hvert til sitt bruk.