ARSA -klokke fra krigen?

Hei

Den ser jo ekte ut, utfra nummer på baklokket, type baklokk, vanntett/støtsikring og type klokke som det finnes andre referanser på. Den ser også ut til å ha fastmonterte baretter for å feste reima med, noe som var vanlig eller standard på disse militærurene. Typisk også enkel forkrommet kasse med stål i baklokket. Har du noe historie rundt denne, hvor den kommer fra osv.?

Hei,-
og takk for scar til alle.

Eneste jeg vet om den er at den til slutt altså havnet på Notodden (hvor jeg også bor). Dette er nok arvegods fra en onkel til min kone som bodde hos ham i mange år. Har spurt henne om dette. Hun visste ikke engang at den var i huset;)
Selv fant jeg den tilfeldigvis i en gammel roteskuff, og følte den hadde noe spesielt ved seg pga design/utseende som jeg hadde mange spørsmål om. Ja, den minnet meg om noe fra krigen.
Ingen gjenlevende slekt å spørre heller... (Som vanlig; en spør ikke før det er for seint.)
Er en svært dårlig og veldig utydelig (så godt som uleselig vil jeg tro) "gravering" bak på klokken.

Hva tror du/dere: har denne noen salgsverdi. Den gjør ingen nytte for seg her...
Har tenkt å legge den ut på QXL, men har dere forslag til utropspris i såfall?
Trenger litt hjelp rundt dette...

Verdi er avhengig av tilstand. Dvs. går klokken og holder den tiden, tilstand på skiven er vanligvis viktig osv.
Linken din ovenfor kan tyde på at en tilsvarende i bedre stand ble solgt for 445 USD og kan være en pekepinn.
Legg den ut for salg her på forumet så får den sikkert et nytt hjem :)

Edit: verdien på denne er selvsagt militaria, derfor er det viktigste at den er genuin.

Redigert:
Nå har jeg fulgt med på viserne en stund, sekundviseren går og går, men det virker som om de andre viserne står.
Er dette alvorlig, dyrt å få fikset for en eventuell kjøper?