Armbånd for menn

Tviler sterkt på at det var noe her inne som var ment som hets mot homofile eller mennesker av annen sexuell legning. Mitt innlegg var ihvertfall ikke ment som det. Hvis det er slik så beklager jeg hvis noe av det jeg utalte ga den oppfatningen.

Nope, ingen hets oppfattet :) Jeg bare synes det er verdt å bemerke at vi ikke lenger behøver å vitse om at vi er trygge på vår seksuelle legning, fordi det ikke betyr noe :) Vi gjør dermed en antagelse om om at "vi" er de normale heterofile, og så er det "de" andre. Men TS er garantert et fargerikt fellesskap, påfulgler er vi jo alle mann :cool:

Var da veldig så seriøse vi skulle bli da ;) Toland85 er jo bare metroseksuell og stolt av det :eek:
Føler helt klart dette er innenfor hva som er OK å prate/spøke om, og ingen burde føle seg truffet på noen som helst måte.

Ser poenget til Anders og er enig. Mtp min femi kommentar så var ikke legning eller seksuelle preferanser fokus.
Jeg vet om flere heteroseksuelle som bruker sminke. Det ER jo femi.

Kommentaren vedr at andre kansje blir utrygg på din legning var mer ment som et humoristisk tilsvar på nettopp dette argumenter "trygg på min legning"
Jeg har få homofile i min omgangskrets, men det er til gjengjeld kule mennesker.

Så Anders, vi er enige om å ikke bidra til et slikt miljø enten det handler om legning, religion eller politikk. Samtidig tror jeg vi alle må tåle evt tilfeller i grenseland:)

Kaster meg innpå denne.

Dette er det nærmeste jeg kommer armbånd.
Og diskusjonen om dem.
Hver sin smak.
Dette er min.

Det bæres....
Fordi ei vakker ung quinde ga meg det. Og lagde det selv.
:cool:

PS!
Jeg er hetero.

IMG_0689_zps2eaf652b.jpg

Kaster meg innpå denne.

Dette er det nærmeste jeg kommer armbånd.
Og diskusjonen om dem.
Hver sin smak.
Dette er min.

Det bæres....
Fordi ei vakker ung quinde ga meg det. Og lagde det selv.
:cool:

PS!
Jeg er hetero.

IMG_0689_zps2eaf652b.jpg

Jeg synes at slike kan være ganske så stilig og gi klokken et ekstra "kick". Men jeg aksepterer at andre er uenig.

Et lite spm @Moore Skal jeg forstå deg slik at du ikke hadde båret armbåndet om du ikke hadde fått det av denne quinden? Begrunn svaret ;)

Redigert av en moderator:
Hvis det at jeg går med armbånd gjør meg metroseksuell, så er jeg vel det da. Hehehe, må jo bare le litt når jeg leser det. Det minner meg om en southpark episode. Prøve og ikke ta seg selv så høytidelig hele tiden.

Jeg synes at slike kan være ganske så stilig og gi klokken et ekstra "kick". Men jeg aksepterer at andre er uenig.

Et lite spm @Moore Skal jeg forstå deg slik at du ikke hadde båret armbåndet om du ikke hadde fått det av denne quinden? Begrunn svaret ;)

Haha.. @mikkemus23
Let´s stick to the watches.....:p

Men, la meg si det slik; - "armbåndet" har definitivt en hyggelig bieffekt.
I riktige anledninger er det en attraktiv og kul "ice-breaker".....
Når man stort sett går i "uniform" (les: er dressy) til daglig, synes faktisk damene det er kult med et diskret armbånd som viser en litt annen side av seg, og "frescher" opp outfit´en litt.
Så, den funker.

(Det aner meg veien er kort til at sonens kvinnelige alibier @Arwen og @rambutan relativt raskt og effektivt likviderer nettopp den oppfatningen. Men, på den annen side; - jeg er ikke så sikker på det.....):p

PS!
Jeg bærer dog ikke armbåndet på samme hånd som klokken.....

Er ikke så begeistret for glitter i mengder, ei heller på menn, men må tilstå at armbånd på en mann, gjerne et flettet lærarmbånd, eller annen type helt enkle saker, kan være veldig fint/kult, og antyder en annen side. ( det liker jeg):eek:
Det kommer an på mannen, egentlig, og er riktig på noen, og feil på andre.

Det jeg har sett på sonens håndledd, er riktig bra, og jeg mener nok at et armbånd på en mann ikke antyder noe som helst om legning.

Dette oppklarte jo Moores litt usikre antakelse om min oppfatning angående menn og armbånd:)!
Hva andre kvinner mener om dette, vet jeg ikke, da jeg ikke er så sikker på om jeg tilhører den gjennomsnittlige kvinnen. ( ref. Til min generelt manglende interesse for bling og diamanter)
Gjør som dere selv vil, mener jeg;)
Liker forøvrig armbåndet ditt, Moore, og har selv fått noen slike :)

Der fikk @Arwen sagt det! ;)

Det kommer helt an på mannen og helheten, vi ser litt mer komplekst på menn vil jeg tro. Ikke for å generalisere dere her inne altså... :rolleyes:

Eksempel :
Johnny Depp kan ha tøyslafser og lærbånd som Morten Harket på 80-tallet. Det kan ikke Jens Stoltenberg...
Brad Pitt kan bære et enkelt armbånd av typen @Moore eller gjerne noe i sølv. Det kan ikke Bjørn Eidsvåg.
Alle menn kan bære armbåndsur!! ;)

Edit: @Minuteman: Så lenge du har allværsjakka di du så går alt så bra vet du. ;)

Der fikk @Arwen sagt det! ;)

Det kommer helt an på mannen og helheten, vi ser litt mer komplekst på menn vil jeg tro. Ikke for å generalisere dere her inne altså... :rolleyes:

Eksempel :
Johnny Depp kan ha tøyslafser og lærbånd som Morten Harket på 80-tallet. Det kan ikke Jens Stoltenberg...
Brad Pitt kan bære et enkelt armbånd av typen @Moore eller gjerne noe i sølv. Det kan ikke Bjørn Eidsvåg.
Alle menn kan bære armbåndsur!! ;)

Edit: @Minuteman: Så lenge du har allværsjakka di du så går alt så bra vet du. ;)

I hear ya @rambutan men hvordan vet vi at @Moore ikke egentlig er Jens Stoltenberg? ;)

Mugshot, baby ;)

@mikkemus23: Uten noen politisk innblanding velger jeg å si det slik @Moore har stil for kjennere. :cool: Kan ikke se for meg at Moore ville valgt et snitt i dressen sin som får han til å ha smalere skuldre enn meg og et overporposjonert stort hode på toppen...:rolleyes:

Hmm er det altså slik grailen min skal realiseres... Fruen sitter vel på ca 40kg stasj til produksjon av armbånd, fra alt av perler og skjell til skinn osv osv. Hun livnærte seg av slikt i sine rebelske unge dager da hun bodde på strendene i Asia.

Må sette kjerringa i arbeid her skjønner jeg. Dere armbåndsbærende menn; Ikke se bort ifra at kjøp og salg tråden spammes ned av maskuline, feminine, metroseksuelle, hetroseksuelle, mikroseksuelle, androgyne og hippe armbånd i nære fremtid. For mannen i huset vil ha nytt ur.

Snakkes, må sparke kjerringa i arbeid.....