Armbånd for menn

https://kieljamespatrick.com/index.php/product/829

cape-spencer-approached_1_2_2.jpg

Jaaa.... takk skal du f*** meg ha Medici:p
4 armbånd bestillt derfra og 2 på vei fra Oskar, jeg trenger en billigere hobby...
 
Jeg syns armbånd kan være kult. Går selv jenvlig med et typisk buddist prayer bead bracelet i jade. Er gla i mye av østens mystikk og kultur. Jade har jo som det meste i østens kultur en dypere mening enn bare og være en juvel og står for endel ting som f.eks: lykke, velstand, visdom, medlidenhet, fred, balanse, mot, rettferdighet, stamina, kjærlighet, trofast, ydmykhet, storsinnethet, harmoni, fertilitet, praktisk. The stone of wisdom and prosperity. Dette må jo tas med en klype salt, men jeg liker´e. :)



Edit: Skjønner at mange ikke vil gå med det for det kan virke litt femi. Men jeg er ihvertfall trygg nok på min sexuelle legning at det er ikke noen bekymring for meg. =)


Herrekongsverre!:confused:
 
Mht legning, nå skal jeg være litt killjoy:

En viss andel av TS-brukerne er noe annet enn heterofile, som resten av befolkningen. På vegne av disse blir jeg alltid litt forlegen hver gang noen drar en vits som kobler bling, femi, trygghet på seksualitet og høh-høh-høh.

Jeg har homofile venner, kolleger og slektninger, og kan ikke huske å ha lagt merke til mer bling på dem enn på den jevne TSer ... De er gjerne rause på humoren selv, og bryr seg neppe, men jeg har alltid syntes sånne bemerkninger hører hjemme i skolegården (og egentlig ikke der heller). Først om fremst fordi jeg synes minoritetslegning ikke skal få lov til å være et skjellsord eller grunn til latter, men kun en saksopplysning, relevant i noen tilfeller, irrelevant i de aller fleste.

For-anledningen-politisk-korrekt-og-litt-streng-Anders

Forøvrig ingen armbånd på meg, kler meg ikke helt :) Men som pappa til en liten jente regner jeg med at jeg blir tvunget til å gå med hjemmelagede kreasjoner etterhvert, har sett det skje med tøffere karer enn meg :rolleyes:
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: PatrickChro
Mht legning, nå skal jeg være litt killjoy:

En viss andel av TS-brukerne er noe annet enn heterofile, som resten av befolkningen. På vegne av disse blir jeg alltid litt forlegen hver gang noen drar en vits som kobler bling, femi, trygghet på seksualitet og høh-høh-høh.

Jeg har homofile venner, kolleger og slektninger, og kan ikke huske å ha lagt merke til mer bling på dem enn på den jevne TSer ... De er gjerne rause på humoren selv, og bryr seg neppe, men jeg har alltid syntes sånne bemerkninger hører hjemme i skolegården (og egentlig ikke der heller). Først om fremst fordi jeg synes minoritetslegning ikke skal få lov til å være et skjellsord eller grunn til latter, men kun en saksopplysning, relevant i noen tilfeller, irrelevant i de aller fleste.

For-anledningen-politisk-korrekt-og-litt-streng-Anders

Forøvrig ingen armbånd på meg, kler meg ikke helt :) Men som pappa til en liten jente regner jeg med at jeg blir tvunget til å gå med hjemmelagede kreasjoner etterhvert, har sett det skje med tøffere karer enn meg :rolleyes:



Tviler sterkt på at det var noe her inne som var ment som hets mot homofile eller mennesker av annen sexuell legning. Mitt innlegg var ihvertfall ikke ment som det. Hvis det er slik så beklager jeg hvis noe av det jeg utalte ga den oppfatningen.
 
Tviler sterkt på at det var noe her inne som var ment som hets mot homofile eller mennesker av annen sexuell legning. Mitt innlegg var ihvertfall ikke ment som det. Hvis det er slik så beklager jeg hvis noe av det jeg utalte ga den oppfatningen.

Nope, ingen hets oppfattet :) Jeg bare synes det er verdt å bemerke at vi ikke lenger behøver å vitse om at vi er trygge på vår seksuelle legning, fordi det ikke betyr noe :) Vi gjør dermed en antagelse om om at "vi" er de normale heterofile, og så er det "de" andre. Men TS er garantert et fargerikt fellesskap, påfulgler er vi jo alle mann :cool:
 
Var da veldig så seriøse vi skulle bli da ;) Toland85 er jo bare metroseksuell og stolt av det :eek:
Føler helt klart dette er innenfor hva som er OK å prate/spøke om, og ingen burde føle seg truffet på noen som helst måte.
 
Ser poenget til Anders og er enig. Mtp min femi kommentar så var ikke legning eller seksuelle preferanser fokus.
Jeg vet om flere heteroseksuelle som bruker sminke. Det ER jo femi.

Kommentaren vedr at andre kansje blir utrygg på din legning var mer ment som et humoristisk tilsvar på nettopp dette argumenter "trygg på min legning"
Jeg har få homofile i min omgangskrets, men det er til gjengjeld kule mennesker.

Så Anders, vi er enige om å ikke bidra til et slikt miljø enten det handler om legning, religion eller politikk. Samtidig tror jeg vi alle må tåle evt tilfeller i grenseland:)
 
Kaster meg innpå denne.

Dette er det nærmeste jeg kommer armbånd.
Og diskusjonen om dem.
Hver sin smak.
Dette er min.

Det bæres....
Fordi ei vakker ung quinde ga meg det. Og lagde det selv.
:cool:




PS!
Jeg er hetero.


IMG_0689_zps2eaf652b.jpg
 
Kaster meg innpå denne.

Dette er det nærmeste jeg kommer armbånd.
Og diskusjonen om dem.
Hver sin smak.
Dette er min.

Det bæres....
Fordi ei vakker ung quinde ga meg det. Og lagde det selv.
:cool:




PS!
Jeg er hetero.


IMG_0689_zps2eaf652b.jpg

Jeg synes at slike kan være ganske så stilig og gi klokken et ekstra "kick". Men jeg aksepterer at andre er uenig.

Et lite spm @Moore Skal jeg forstå deg slik at du ikke hadde båret armbåndet om du ikke hadde fått det av denne quinden? Begrunn svaret ;)
 
Redigert av en moderator:
Hvis det at jeg går med armbånd gjør meg metroseksuell, så er jeg vel det da. Hehehe, må jo bare le litt når jeg leser det. Det minner meg om en southpark episode. Prøve og ikke ta seg selv så høytidelig hele tiden.
 
Jeg synes at slike kan være ganske så stilig og gi klokken et ekstra "kick". Men jeg aksepterer at andre er uenig.

Et lite spm @Moore Skal jeg forstå deg slik at du ikke hadde båret armbåndet om du ikke hadde fått det av denne quinden? Begrunn svaret ;)

Haha.. @mikkemus23
Let´s stick to the watches.....:p

Men, la meg si det slik; - "armbåndet" har definitivt en hyggelig bieffekt.
I riktige anledninger er det en attraktiv og kul "ice-breaker".....
Når man stort sett går i "uniform" (les: er dressy) til daglig, synes faktisk damene det er kult med et diskret armbånd som viser en litt annen side av seg, og "frescher" opp outfit´en litt.
Så, den funker.

(Det aner meg veien er kort til at sonens kvinnelige alibier @Arwen og @rambutan relativt raskt og effektivt likviderer nettopp den oppfatningen. Men, på den annen side; - jeg er ikke så sikker på det.....):p


PS!
Jeg bærer dog ikke armbåndet på samme hånd som klokken.....
 
Redigert av en moderator: