AP av pallen

Etter at jeg eide en 15400 skjønte jeg hvorfor de var der. Prøv en «a week on the wrist».

Hatt noen jlc også og de gir bare ikke samme følelsen, stålet, børstingen, detaljenes finish etc. Kanskje en jlc til 200 er mye bedre enn en til 100, men da får de kanskje ikke mange kunder til å kjøpe seg opp?
 
  • Liker
Reaksjoner: Hvalrossen og SimSVa
Morsom diskusjon, selv om vi ikke kommer noen vei. PP, AP og VC er de tre store, enig i det, selv om jeg personlig ikke forstår hva f... poenget er med AP. ;)

Det spørs vel litt hvem og hva du vil identifisere deg med; markeringssyke fotballspillere (AP), gamle-penger (PP) eller gamle-penger men konvertert-til-kulturell kapital (VC). Neida, fra spøk til revolver:

AP og Marvel? Måtte sjekke datoen et par ganger når jeg leste den koblingen. Det må da være kødd? Det virker som om noen på styrerommet ikke er enig i konklusjonen vår om at de er en av «de tre store» hvis det er det de tror skal ta merket til nye høyder. Taktløst ift merkets standing spør du meg.

Da tenker jeg det er bedre gjøre som JLC, med diskrete produktplasseringer i hhv Ironman og Dr. Strange. Det er mer en tilnærming jeg hadde forventet meg fra en av de tre store. Men der hører de ikke hjemme, det er vi vel enig om...:)
 
En annen sak som stadig blir nevnt rundt AP er omfattende og kostbar service med litt for korte mellomrom. Aldri hatt gleden av å eie en AP selv, men stemmer dette "ryktet"?
 
En annen sak som stadig blir nevnt rundt AP er omfattende og kostbar service med litt for korte mellomrom. Aldri hatt gleden av å eie en AP selv, men stemmer dette "ryktet"?

Tja, bruker min ganske mye (som nå), og den har vært på én kostbar service på 9 år (kjøpte den attpåtil brukt). Går fint nå (det klassiske ene minuttet for fort per uke). Håper den slipper ny service i det nærmeste nå som Bjerke ikke forhandler AP lenger.