Anskaffelse av Audemars Piguet

‘’Jo mer uoppnåelig vi er, desto mer attraktive blir vi’’ Er noe jeg ikke forstår med denne modellen med å drive butikk… Men det er vel som flere skriver, de får solgt så det holder. Får kanskje satse på et sponsorat:mrgreen:

Nja, AP har en omfattende portefølje utover RO- og Offshore-modellene. De er ikke like lettsolgt som en 15500 med blå skive som man uansett ikke får tak i. My 2 cents

AP har ikke lenger en omfattende portefølje utover RO. De har gjort strenge strategiske valg, og sitter nå kun med RO, Code59 og en liten samling Master. Til og med Code59 går raskt ut døren.

• Liker
Reaksjoner: Nicolai
Jeg tror det å komme seg på lister på AP RO og evt enkelte ROO er blitt svært vanskelig. Dette er et fett om er AD eller Boutique. Her er nok løsningen at man må starte i det små og handle evt noe som er i butikk (mer kompliserte modeller / dame modeller eks) før døren åpner seg mer og mer for de mer ettertraktede modellene.

• Liker
Reaksjoner: Eikthyrne og Qwestern
Jeg tror det å komme seg på lister på AP RO og evt enkelte ROO er blitt svært vanskelig. Dette er et fett om er AD eller Boutique. Her er nok løsningen at man må starte i det små og handle evt noe som er i butikk (mer kompliserte modeller / dame modeller eks) før døren åpner seg mer og mer for de mer ettertraktede modellene.

Det blir veldig spennende å se i Sloane Street! Jeg skal ditt nå om 9 dager, og jeg kjøper hva enn, men ikke hva enn heller.