Anbefaling dykkerur pris 1000-5000

Supert! Vet du om de har mulighet til å sette pakken som gave eller lignende? Kan evnt. sende klokken til Strømstad og plukke den opp der, men vet ikke helt om jeg tør det. Er ikke lett å være student så prøver jo selvsagt å spare inn der det kan spares :)

Kjøpte en klokke der i fjor og den ble markert som gave helt uoppfordret så det er nok ikke noe problem! :)

Ja, CONUS = Contiguous United States = Kun de 48 "hovedstatene". Ikke Alaska, Hawaii m.m.

Jeg ville tippet at etter en fire-fem bumper er de fleste villig til å lempe litt på "Conus only"-krav. Du må nok være forberedt på å betale noen dollar ekstra for shipping, men så lenge du befinner deg i et noenlunde sivilisert land og opptrer under fullt navn (og gjerne har referanser) er det verdt forsøket. Jeg kontaktet en fyr som skulle selge en Marinemaster Conus only for en liten tid tilbake. Han sendte gjerne til Europa, men ville ha $250 ekstra for shipping og "risk premium".... Jeg passet på den gitt.

Jeg ville tippet at etter en fire-fem bumper er de fleste villig til å lempe litt på "Conus only"-krav. Du må nok være forberedt på å betale noen dollar ekstra for shipping, men så lenge du befinner deg i et noenlunde sivilisert land og opptrer under fullt navn (og gjerne har referanser) er det verdt forsøket. Jeg kontaktet en fyr som skulle selge en Marinemaster Conus only for en liten tid tilbake. Han sendte gjerne til Europa, men ville ha $250 ekstra for shipping og "risk premium".... Jeg passet på den gitt.

mm, har tenkt på dette og fant ut at ettersom dette blir min første dykker så kjøper jeg like greit ny, så slipper jeg å ordne noe ekstra med shipping. Har sendt et par mail med Anders Tan fra Gnomonwatches.com og han sa at de hadde kun 5 igjen til august så skal be han holde av en til slutten av Juni. :)